babyangel97:
tyvär inte:( har inga som passar än men vi ska på semester och efter det så vet jag en lucka då jag kan köpa blöjor,är så förväntans full 😀
Får du inte ha med dig blöjor på semestern eller? 
nja det är ingen som vet om att jag gillar det så det skulle vara rätt komplicerat att hålla det hemligt i en liten fjällstuga, xD så jag får helt enkelt vänta 🙁 men vi ska bara vara där i två veckor så det går nog rätt fort.
någon som har testat baby dry och vet om dom är stora ellr små;D
byter ni själva blöjan
någon gång nästa vecka ska jag köpa blöjor vilka tycker ni jag ska köpa hällst pull ups men med tejp går också bra;D jag köpte libero storlek 8 förra gången det var pull ups och dom passade så bra dom var lite för trånga. vet ni några andra pullups som kan passa bättre;D
inte drynights
Testa libero night comfort! Jag har använt alla tre märken på stora nattblöjor (drynights underjams libero) och de är lätt min favorit i hur de känns och absorberar. Större än drynites också. Enda nackdelen är att motivet inte känns så barnaktigt, jag gillar de söta rosa motiven på flick-drynites.
De finns bara på city gross (vissa hemköp verkar ha ibland men skulle inte räkna med det), men har du ingen nära dig kan du köpa online på liberos webbshop. Leveransen är inte så dyr.
nattbloja:
Testa libero night comfort! Jag har använt alla tre märken på stora nattblöjor (drynights underjams libero) och de är lätt min favorit i hur de känns och absorberar. Större än drynites också. Enda nackdelen är att motivet inte känns så barnaktigt, jag gillar de söta rosa motiven på flick-drynites.De finns bara på city gross (vissa hemköp verkar ha ibland men skulle inte räkna med det), men har du ingen nära dig kan du köpa online på liberos webbshop. Leveransen är inte så dyr.
ingen vet om att jag gillar blöjor så det går inte att köpa från deras hemsida:(
någon som bor i göteborg;D?
vet inte om jag har sagt det innan men jag kommer iallafall från orust 😀