Tickstart:
norrland är väl den rikaste landsdelen är det inte? :s
vet inte 🙁 här i dalarna är man antingen asfattig eller skitrik, finns ingen medelklass
kukoxo:
vet inte 🙁 här i dalarna är man antingen asfattig eller skitrik, finns ingen medelklass
naw dalarna :$ aa men det låter bra, det är en föregångkommun elelr län elelr vad det nu är då! medelklassen ska ju utrotas det vet ju alla
murare: (Fick på riktigt en bok att gå från 2-siffrigt till 4-siffrigt en gång HAHAH)
har ett par böcker som jag behöll så länge att min skuld till biblioteket ligger på 500 kronor nu. har fortfarande inte betalat (två år senare) 
Blivande_japan:
antar att mat man slängt pga den blivit för gammal är största slöseriet
usch ja. slänger alldeles för mycket
terrormat:
har ett par böcker som jag behöll så länge att min skuld till biblioteket ligger på 500 kronor nu. har fortfarande inte betalat (två år senare)
Känns bra att man inte är ensam haha 
jag köpte en resa ner till kroatien en gång. skulle ta tåget ned till köpenhamn och därifrån flyga ner till zagreb, för att sedan åka vidare mot bosnien.
vad det onödiga var? jag försov mig och missade både tåget och flyget.
dat ångest.
adhoc:
jag köpte en resa ner till kroatien en gång. skulle ta tåget ned till köpenhamn och därifrån flyga ner till zagreb, för att sedan åka vidare mot bosnien.vad det onödiga var? jag försov mig och missade både tåget och flyget.
dat ångest.
haha omg, jag hade dödat dig
asså parkeringsböter o att missa flyg o sånt men de va ju inte "onödigt" så utan mest klantigt. men sen typ har jag köpt biljetter t grejor som jag sen ångrat pga jag e sån som taggar ngt asmkt o sen bara: neee vill inte åka ='''(
klubbinträde när jag gått efter 10min för att de inte alls va kul även om jag vet att jag mår illa av folk så gör ja de ändå.
massa cigg har ja eldat ^_____^
saker jag inte orkat reklamera elr byta pga oooorkar inte stå o dividera m någon o så.
reben: massa cigg har ja eldat ^_____^
blir nervös av att försöka räkna ut hur mycket pengar jag egentligen lagt på cigg
terrormat:
blir nervös av att försöka räkna ut hur mycket pengar jag egentligen lagt på cigg
nervös??? jag känner mej cool om ja tänker på de ^_________^
Alla gånger jag fyllt på mitt access kort till fullt pris. Åker ju knappt kommunalt, tar ju bilen istället!
Sen var det ju den där gången när jag köpte en båtbiljett för nästan 300:- så drog jag iallafall inte med den båten utan köpte en ny!
köpte ett sl-kort för en vecka... använde det en resa.. har haft ångest sedan dess.
en klänning jag ska lämna tillbaks imorgon