Tja, det händer mig rätt ofta att jag får felmeddelandet "Du har tagit för lång tid på dig, så jag har valt att kasta bort precis allt du skrev.." Eller nåt dylikt. Detta händer random oberoende av om jag tog 1 minut eller 30 minuter på mig att skriva. Så jag har en känsla av att något är knasigt.
Kör för övrigt Google Chrome som webläsare.
att skriva - i synnerhet byta rad - med min samsung kräver visst tålamod...
Skrev ett inlägg med mobilen nyss (20.23). Skulle posta inlägget när jag loggades ut. iFån, Safari.
Antar att någon har tagit upp detta, men det går inte att radera inlägg längre.
När jag skall ladda ner mina gamla blogg inlägg så kommer det endast upp en ny ruta där det står; Hoppsan! Nu har du visst kommit fel!
Wtf? Varför fungerar det inte?
I need HELP!
Nachac:
Antar att någon har tagit upp detta, men det går inte att radera inlägg längre.
Detta är noterat.
Surmontil:
När jag skall ladda ner mina gamla blogg inlägg så kommer det endast upp en ny ruta där det står; Hoppsan! Nu har du visst kommit fel!Wtf? Varför fungerar det inte?
I need HELP!
Jag uppmärksammade utvecklarna på detta igår, så det är förhoppningsvis fixat snart. Du behöver i alla fall inte oroa dig för att dina blogginlägg är borta, de ligger i tryggt förvar i vår databas.
aristoteles:
Tja, det händer mig rätt ofta att jag får felmeddelandet "Du har tagit för lång tid på dig, så jag har valt att kasta bort precis allt du skrev.." Eller nåt dylikt. Detta händer random oberoende av om jag tog 1 minut eller 30 minuter på mig att skriva. Så jag har en känsla av att något är knasigt.Kör för övrigt Google Chrome som webläsare.
Informerade utvecklarna om det här igår och inväntar svar.
André Vifot Haas:
Informerade utvecklarna om det här igår och inväntar svar.
Toppen
Bara säga till om det är mer info ni behöver.
Varför kan jag inte infoga bilder på forumet när jag gör helt obviously rätt????
Tamburinmannen: Varför kan jag inte infoga bilder på forumet när jag gör helt obviously rätt????
Mer information tack.
Bild via URL?
Via bifoga-funktionen?
Vad gör du steg för steg?
Vad har du för dator, webbläsare samt version av webbläsare?
EDIT: jag provade precis både och det fungerade finfint.

Testar
Surmontil:
När jag skall ladda ner mina gamla blogg inlägg så kommer det endast upp en ny ruta där det står; Hoppsan! Nu har du visst kommit fel!Wtf? Varför fungerar det inte?
I need HELP!
Detta ska vara fixat nu enligt utvecklarna.
detta är ingen bugg, men när jag söker på ngt står det "trådarinnehåller" istället för "trådar innehåller"
Blivande_japan:
detta är ingen bugg, men när jag söker på ngt står det "trådarinnehåller" istället för "trådar innehåller"
Ska inte ett "som" där också. Skriver upp på fixlistan!
André Vifot Haas:
Ska
Kopierar en länk från en hemsida via mobilen. Klistrar in i ett inlägg men det kommer ingen länk överhuvudtaget. Detta har fungerat tidigare...