Aviseringar
Rensa alla

Diet


Ämnesstartare

Hejsan! Just nu sitter jag med min kusin & vi har inte alls så kul, vi pratar om diet.. Hon känner sig ofta ful och tjock och tar aldrig åt sig komplimangerna hon får. Jag vet inte vad jag ska göra, jag älskar henne och skulle vilja hjälpa henne. Men hur? Har ni tips på hur man går ner och tappar jävla kilon.. Snabbast billigast och bäst! De väldigt känsligt för henne just nu. Tack! 


   
Citera
Ämnesetiketter

havregrynsgröt är billig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:
havregrynsgröt är billig

Så du tycker hon ska äta havregrynsgröt. 


   
SvaraCitera

Träna! Ta powerwalks med henne kan ni börja med. Andra kanske är lite mer erfarna än vad jag är men dieter som får en att droppa typ 10kilo på 2 veckor är oftast de sämsta. Går du snabbt ner i vikt, går du snabbt upp. Lycka till! 


   
SvaraCitera

Säg åt henne att ha ett kaloriunderskott på ungefär 200 kcal om dagen, gå/jogga 20 min om dagen och le och se glad ut. 


   
SvaraCitera

jo det kostar lite om man har tight budget och är nyttigt (jag vet absolut inget om olika dieter ;))


   
SvaraCitera

Nej

Filixpx:
Säg åt henne att ha ett kaloriunderskott på ungefär 200 kcal om dagen, gå/jogga 20 min om dagen och le och se glad ut. 


   
SvaraCitera

Du får oftast mer för pengarna när du äter grönt väl? Har för mig att jag har läst det någonstans

LiberalWarrioe:
jo det kostar lite om man har tight budget och är nyttigt (jag vet absolut inget om olika dieter ;))


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Nej

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Träna! Ta powerwalks med henne kan ni börja med. 

Ja vi ska nog ta och gå 4ggr i veckan tillsammans ..


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Du får oftast mer för pengarna när du äter grönt väl? Har för mig att jag har läst det någonstans

det stämmer kött kostar mer än grönt det gäller även finnare ekologiskt grönt


   
SvaraCitera

Haha är du seriös

Filixpx:

Varför inte?


   
SvaraCitera

LiberalWarrioe:
havregrynsgröt är billig

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Havregrynsgröt usch.. 


   
SvaraCitera

man kommer väldigt långt med självdisciplin om man byter ut två av dagens tre måltider mot ett äpple eller två. Men det är det där med diciplin.


   
SvaraCitera