Aviseringar
Rensa alla

Ditt drömligg

Har inte mött henne ännu.

SvaraCitera
time
 time

dazed:
Johanna-Ojala.jpg

Så helylle och sund, en bra människa att avla a-människor på och allt det där (ett bra virkningsmönster har hon på sig också förstod jag av googlingen)

Hon får tummen upp av mig, inte minst för frisyren!

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Hon får tummen upp av mig, inte minst för frisyren!

Jag skulle aldrig söka befrukta vintersporten-experter utan din tillåtelse förstås

SvaraCitera
time
 time

dazed:

Jag skulle aldrig söka befrukta vintersporten-experter utan din tillåtelse förstås

Jag låter som världens värsta wingman Ledsen Ut och älska med vintersportiga jäntor med vackra frisyrer och kloka ord! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jag låter som världens värsta wingman Ledsen Ut och älska med vintersportiga jäntor med vackra frisyrer och kloka ord! 

Ja jag kanske är lite för fäst vid folkhemmet och de svenska utredningsväsendet med alla sina remissinstanser. Bra sagt!

SvaraCitera
time
 time

dazed:

Ja jag kanske är lite för fäst vid folkhemmet och de svenska utredningsväsendet med alla sina remissinstanser. Bra sagt!

Mm, men glöm inte att lite byråkrati även kan vara romantiskt. T ex konsensuspapper. Eller vad man ska kalla det. Samtyckespostit.

SvaraCitera

Angelina Jolie

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Mm, men glöm inte att lite byråkrati även kan vara romantiskt. T ex konsensuspapper. Eller vad man ska kalla det. Samtyckespostit.

Ja då kittlar det.

SvaraCitera
time
 time

dazed:

Ja då kittlar det.

Så vackert uttryckt att jag fnissade till här i min ensamhet. 

SvaraCitera
myten

Josie camseco eller zara larsson är de jag kommer på nu 

SvaraCitera
lok501

best.looking.ginger.ive.seen,m8.jpg
Gingers10/10

SvaraCitera
Ämnesstartare

en jg träffa från tinder

SvaraCitera
Ämnesstartare

och han i es3b

SvaraCitera
mynona

dazed: (ett bra virkningsmönster har hon på sig också förstod jag av googlingen)

😀

SvaraCitera

Bra fråga faktiskt, och den är svår att riktigt besvara. 
Men inte en kändis och ingen bland dom som jag känner, eller ens för den delen har träffat. 

SvaraCitera