Aviseringar
Rensa alla

1 trolltråd


mynona
Ämnesstartare

d är japanen sm hittade på id1n. 

Jag borde någon gång göra en trolltråd, naturligtvis. 

Ämne: 

hur avgör ni vilka trådar som är trolltrådar, och;

vilka trolltrådar är just er favorit? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Det finns ju alltid den där klassikern om kvinnors rösträtt och att man ska hålla hastighetsbegränsningarBlink


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Knegaren: Det finns ju alltid den där klassikern om kvinnors rösträtt och att man ska hålla hastighetsbegränsningar

varför inte länka era favorit-trolltrådar här? Gör så! 


   
SvaraCitera

Knegaren: klassikern om kvinnors rösträtt

Haha! Skål


   
SvaraCitera

Dödsguden kommer alltid att vara numero uno. 


   
SvaraCitera

Buddah:
Dödsguden kommer alltid att vara numero uno. 

hah


   
SvaraCitera

Mina favorittrolltrådar är dom som verkligen lyckas provocera så att man nästan blir arg eller skrattgråter av förtvivlan över mänsklighetens utveckling. Då kan man uppskatta och respektera Konsten och deras talang för ämnet. De troll som verkligen tänker ut sina kupper brukar vara de som jag tenderar att lyfta på hatten för.

Har tyvärr inga konkreta exempel, då jag inte sett sådana troll på UM den senaste tiden.

Hur man avgöra om någon är ett troll eller inte, går nog inte. Man får gå på sannolikhet och andra relevanta faktorer. 100% säker kan man nog aldrig bli, dock.


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Buddah:
Dödsguden kommer alltid att vara numero uno. 

Var det han som konverserade med Barnet och Razorblade? Eller är det bara en konversation jag har föreställt mig? 


   
SvaraCitera

mynona: Var det han som konverserade med Barnet och Razorblade? Eller är det bara en konversation jag har föreställt mig?

Konverserade hur?


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Buddah: Konverserade hur?

Pratade/samtalade/skrev med i 1 tråd. Hur och om vad vet jag inte, men själva interaktionen mellan dessa tre har ibland levt i mitt sinne


   
SvaraCitera

mynona: Pratade/samtalade/skrev med i 1 tråd. Hur och om vad vet jag inte, men själva interaktionen mellan dessa tre har ibland levt i mitt sinne

Hmm, kan säkert stämma. Minns inte exakt hur/med vilka han konverserat. 


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Buddah:

Hmm, kan säkert stämma. Minns inte exakt hur/med vilka han konverserat. 

Kan iofsg bara varit något jag tyckt var en sådan bra kombination av karaktärer att jag helt enkelt har föreställt mig det ofta nog för att tro att det har hänt


   
SvaraCitera

finns ju olika typer av trolltrådar

t ex såna jag gör som kanske ej räknas som trolltrådar egentligen

men typ där jag tkr folk ska posta bilder på sina blommor el ngt, eller typ gör 1 tråd som driver med 1 annan tråd som jag tyckte var extra retarderad å ville driva med

sen finns d ju mer "riktiga" trolltrådar med troll som låtsas vara efterblivna å annat å ba "jag slickade på 1 lyccktstålpe kan ja va gravid nu" eller skriver mer provocerande trådar som "kvinnorna ska stå i mköket å göra mackor åt mig när ja ber om d"


   
SvaraCitera

mynona:

varför inte länka era favorit-trolltrådar här? Gör så! 

God idé!


   
SvaraCitera

Buddah: Dödsguden kommer alltid att vara numero uno.

Men han är inget troll, det är det skrämmande. Förvirrad


   
SvaraCitera