Aviseringar
Rensa alla

Fasta

Ämnesstartare

Exner:

nej, men om tre gör det är man mycket illa ute

😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
besvikelsen när tråden inte handlar om bröst

tänkte faktiskt lägga till det i trådstarten men gjorde ej

nubbie:

Ät middag senare då, vid åtta-tiden. Du borde väl ändå klara dig två-tre timmar utan att äta något? Det här är nog en av dina fix-idéer Icke! precis som att du inte kan andas om behån är tajt.

beror på hur tajt den är Icke!
är mkt obehagligt att vara mkt yr

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

beror på hur tajt den är Icke!
är mkt obehagligt att vara mkt yr

Lagom tajt, dvs rätt storlek

Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Lagom tajt, dvs rätt storlek

Rodnar

Jo och har man stor byst så är det ju viktigt att ha rätt tajt runt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo och har man stor byst så är det ju viktigt att ha rätt tajt runt.

Si si, men lagom tajt är väl för tajt för dig vill jag minnas.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Si si, men lagom tajt är väl för tajt för dig vill jag minnas.

Har ingen riktig koll på hur tajt det ska vara, mer än att två fingrar ska kunna ta sig in vid spännet. Måste till en bhkunnig affär asap.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har ingen riktig koll på hur tajt det ska vara, mer än att två fingrar ska kunna ta sig in vid spännet. Måste till en bhkunnig affär asap.

Du har ju sagt att du har varit där och att de tycker du ska ha typ 70 men att det är alldeles för trångt! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller nej, det kanske var så att du trodde att de skulle säga så, och att det blir för trångt. Aja, mm knata iväg du isolis. Jättenice med bhar som sitter alldeles rätt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Du har ju sagt att du har varit där och att de tycker du ska ha typ 70 men att det är alldeles för trångt! 

Hon mätte aldrig utan gissade, men det var nog en kvalificerad gissning med 65-70. Brukar köpa 70 nu och det funkar bra efter ett tag, om jag ej känner mig galet stressad och bhn är nytvättad aka inte töjd.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Brukar köpa 70 nu och det funkar bra efter ett tag, om jag ej känner mig galet stressad och bhn är nytvättad aka inte töjd.

Oooo, se där.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Oooo, se där.

Ah. Har du varit hos en sådan och mätt? Alla borde göra egentligen. Hann ju ej göra när jag var där (för 7474 år sedan) men borde göra snart. Har ju dessutom oavsiktligt gått ned så lär väl knata ut därifrån med en bh med omkrets 30 cm som jag aldrig kommer att använda haha

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah. Har du varit hos en sådan och mätt? Alla borde göra egentligen. Hann ju ej göra när jag var där (för 7474 år sedan) men borde göra snart. Har ju dessutom oavsiktligt gått ned så lär väl knata ut därifrån med en bh med omkrets 30 cm som jag aldrig kommer att använda haha

Japp, hon sa 65 och jag tyckte det var för tajt och körde på 70. Nu är alla bhar för stora :(. 

Haha äsch då, kör på ett par extra hyskor bara.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea: Vad är det som en får ut av det, egentligen?

It has flera fördelar:

• Sköj
  • Motiverande
  • Man slipper laga mat
  • Man undviker massa läskiga kalorier som man blir tjock av

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: beror på hur tajt den är

isola: två fingrar ska kunna ta sig in

Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare