har hört att jag har ett unikt utseende av fler samt att jag är modig och smart av ett fåtal. de är nog mina favoriter.
LillaBob:
Alltså. Jag kan nog få rätt många komplimanger då och då. Det glädjer mig alltid, men vissa komplimanger betyder ju självklart mer.
Till exempel när min mamma säger "Jag är stolt över dig." Då värms ju hjärtat på ett helt annat sätt än när en grabb med för sliriga skor på krogen påpekar att jag är het.
Mitt ex sa en gång "Jag älskar sättet du kan vara så otroligt söt på, så oskyldig men samtidigt så fruktansvärt sexig." Inte helt fel att få höra va?
En annan komplimang, som just då, inte alls kändes bra har idag stärkt mitt självförtroende så jävla mycket. Det var under en period då jag spacklade på mig otroligt mycket smink och min bror tittade på mig, med en lite äcklad min, "Du behöver inte allt det där, du är finare utan."
det hade rört mig också.
har fått höra att jag är en stark kvinna också. det var fint.
fick höra att "du är den smartade personen jag vet"

"du är smartare än vad du vet om." sagt i samband med att jag berättade konstig invecklad dröm jag drömt.
"jag måste bara säga en grej.. du har alltid så himla häftig stil" sagt för nått år sen av en äldre elev på min skola som jag knappt känner.
"fyfan, fattar inte alls vad du menar, men allt låter så jävla ballt" sagt i samband med att jag snackade om nån teori jag hade.
Snygga byxor.
"Åh GUD, vad du är envis"
Annars får jag bara komplimanger över mitt utseende (vilket jag knappt tar åt mig av längre för det är så oväsentligt)
va utseendet är skitviktigt. å andra sidan bryr vi oss inte om mat och vatten heller fast det är skitviktigt. saker som är konstanta tar man för givna, gräset är grönare osv...
en av mina finaste var från mynona =)
nä.
df rqp: nä.
okej, men varförär utseende så viktigt?
min finaste var 1 jag fick från min biologilärare i gymnasiet för jag kommer ihåg den fortfarande, och det märktes att hon verkligen menade det
oj då glömde att d är en kvinno hatare...
får höra ibland att jag är speciell, men vet inte vad de menar riktigt. "du är inte vem som helst" osv.
var lite fint att en person sa att jag var söt.