Aviseringar
Rensa alla

Fly


Ämnesstartare

Vart kan man fly när man inte kan fly? Orkar inte bo hemma och låtas, vill bort, vill vara själv men går inte. Så trött på det.


   
Citera
Ämnesstartare

Toan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Toan

Inte tillräckligt långt borta. 


   
SvaraCitera
mera
 mera

Sov, "fly till dina drömmar" typ, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till en kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:
Sov, "fly till dina drömmar" typ, haha.

Det är nästan värre eftersom jag då vaknar och blir besviken och måste upprepa ännu en hemsk dag.

FruLiten:
Till en kompis

Haha. De kryllar det verkligen av...


   
SvaraCitera
mera
 mera

patrick bateman:

Det är nästan värre eftersom jag då vaknar och blir besviken och måste upprepa ännu en hemsk dag.

Vad är det som gör dina dagar så hemska att du bara vill fly?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:

Vad är det som gör dina dagar så hemska att du bara vill fly?

Omringad av familjen och måste låtsas vara glad, sen är jag trött på dem. Vill bort liksom, jag är gammal. Sen är jag ensam, vill bort och börja om om det går 


   
SvaraCitera
mera
 mera

patrick bateman:

Omringad av familjen och måste låtsas vara glad, sen är jag trött på dem. Vill bort liksom, jag är gammal. Sen är jag ensam, vill bort och börja om om det går 

Förstår din tanke där lite, kul att kanske få börja om på nytt. Så gammal är du ju inte heller för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Film!! Du är ju förvisso på samma plats hela tiden, men när du ser på film kan du stänga ute världen och vara någon helt annanstans.  Ut och spring, motion är alltid bra för hälsan och du blir även på bättre humör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:

Förstår din tanke där lite, kul att kanske få börja om på nytt. Så gammal är du ju inte heller för den delen.

Jaah, det hade behövts. Nja inte på så vis men ändå, klarar inte av att bo hemma längre typ, så trött på det

Attitydinkontinent:
Film!! Du är ju förvisso på samma plats hela tiden, men när du ser på film kan du stänga ute världen och vara någon helt annanstans.  Ut och spring, motion är alltid bra för hälsan och du blir även på bättre humör. 

Filmer tar ju slut tyvärr. Träning är för jobbgit, speciellt i det här vädret 


   
SvaraCitera
höna

Kan väl inte va så svårt å få en etta i uddevalla för billig hyra


   
SvaraCitera
mera
 mera

patrick bateman:

Jaah, det hade behövts. Nja inte på så vis men ändå, klarar inte av att bo hemma längre typ, så trött på det

Sök egen bostad?Nu kanske du inte har pengar till det, men sök något extra jobb? Fixa Stipendium? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Filmer tar ju slut tyvärr.

Då är det väl bara att se en ny? Engagera dig i UM:s filmklubb kanske? Annars kan du fråga mig om filmtips för jag håller också för en filmklubb i skolan.

patrick bateman:

Träning är för jobbgit, speciellt i det här vädret 

Vad är det med vädret som hindrar dig? Skulle förstå om det är storm eller för geggigt, men klä dig rätt och kanske prata med någon kompis medan du motionerar, måste inte träffas på riktigt men kanske ringa varandra eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Kan väl inte va så svårt å få en etta i uddevalla för billig hyra

Uddevalla är inte tillräckligt långt bort Galen Även om såklart egen bostad bara här skulle hjälpa. Finns säkert billig men ingen så billig så mina 1000 kr av bajs csn skulle hjälpa antar jag

mera:

Sök egen bostad?Nu kanske du inte har pengar till det, men sök något extra jobb? Fixa Stipendium? 

Skulle aldrig klara jobba nu. Vet inte hur stipendium går till heller för den delen


   
SvaraCitera