Aviseringar
Rensa alla

Gör Bell glad


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Bläää, denna dag suger. Jag är lite sjuk, är hemma från praktiken, känner mig ensam och eländig som man gör efter en dag när man sovit och ätit konstigt och inte träffat folk Gråter Snälla med-umisar; gör mig glad. Bild, film, lå, ett snällt ord.. posta något glatt tack, så jag jag börjar skriva party-smiles igen. Ledsen


   
Citera
Ämnesetiketter


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

EnSnubbe:

Det bästa med detta klipp är ju nästan skrattat från den som filmar Rodnar Eller okej.. det är kanske lite roligare att en naken man springer in i en glasruta Party Fast inget slår ju den där killen som gör bomben på is..
TACK EnSnubbe Hjärta


   
SvaraCitera

Bumbibjörnarna


   
SvaraCitera

Bell:

Det bästa med detta klipp är ju nästan skrattat från den som filmar Rodnar Eller okej.. det är kanske lite roligare att en naken man springer in i en glasruta Party Fast inget slår ju den där killen som gör bomben på is..
TACK EnSnubbe Hjärta

Ja det där skrattet är oslagbart Hjärta


   
SvaraCitera

gör något ordentligt i dag, så blir du glad. jag lovar att det funkar. du kan börja med att stänga av datorn. eller mobilen. eller vad det nu är för sorts apparatur man använder för att skyffla undan sin befogade olust med nuförtiden.


   
SvaraCitera

Är också sjuk, hoppas det känns bättre dåMycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

svnfpudkA: gör något ordentligt i dag,

Jo, det brukar funka men jag är sjuk och trött Ledsen Var på praktiken och gjorde en uppgift på morgonen men var tvungen att gå hem och lägga mig sen.

Zodd:
Bumbibjörnarna

Fint, tack Hjärta

aristoteles: Är också sjuk, hoppas det känns bättre då

Haha, ja lite Söt Men du har ju en fru som kan ta hand om dig Gråter Jag har en katt som dregglar orimligt mycket...


   
SvaraCitera

du hade en bra blogg

om jag minns rätt

du var roligt att prata med

då vi pratade så mycket

den första bild jag tänker på när jag ser ditt nick är

då du sitter i gräset

blå jacka

en hund som tyr sig mot dig

men allt är i dåtid o ba nu kanske allt är hemskt! kanske har en astråkig blogg nu någonstans o kanske inte e rolig alls o inge gräs på mattan längre Gråter

men jag minns dig så som du var. Det är mycket värt Rodnar


   
SvaraCitera

är småsjuk och disträCute-animals-eating-watermelon-in-summer


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Fasiken: om jag minns rätt

Men va?? Vem är du? Party Allt det där stämmer ju jättebra, vad gullig du ääääär! Hjärta Jag vet, det var en fin tid.. har ingen blogg alls nu, och den där hunden är död GråterGråter Måste hitta bilden!

PICT0179.JPG

Detta är bilden som många minns!! UMnostalgi!


   
SvaraCitera

Bell:

Men va?? Vem är du? Party Allt det där stämmer ju jättebra, vad gullig du ääääär! Hjärta Jag vet, det var en fin tid.. har ingen blogg alls nu, och den där hunden är död GråterGråter Måste hitta bilden!PICT0179.JPG

Detta är bilden som många minns!! UMnostalgi!

det gör ont när man
för en stund går tillbaka i tiden
och det känns som nuet
och inser hur mycket man saknar något

blev jätteledsen nu 🙁


   
SvaraCitera

blir tjejer stötta om man föreslår aktiviteter av sexuell karaktär? Galen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Fasiken: blev jätteledsen nu 🙁

Förlåt, detta skulle ju vara en pepptråd Gråter Jag är fortfarande snäll och så! Och inte mitt fel att bloggarna försvann! Gråter Mitt fel att jag har bytt bild men den där är så gammal Söt


   
SvaraCitera

hej

Schism:
är småsjuk och disträCute-animals-eating-watermelon-in-summer

vattenmeloner:D


   
SvaraCitera