Kanske var tredje dag typ
FNÖ: tyvärr så går det inte så om inte dina tårkanaler skulle vara fel på men det värkar osannolikt
inte där problematiken ligger som du nog redan förstått.
Draug:
inte där problematiken ligger som du nog redan förstått.
då är du fult funktionell det är i människans natur att gräta
FNÖ: då är du fult funktionell det är i människans natur att gräta
havererade för längesen är nog lite oturligt onaturlig.
ja jag gråter ganska ofta och då kan jag inte riktigt kontrollera det
senaste gången jag böla var när jag var 12 år. det var åt en film (sagan om konugens återkomst") när rohans arme kom till gondors undsättning. det var en otroligt mäktig o vacker scen.
Jag gråter 2 gånger om dan... I duschen och när jag ska sova.
Ibland kommer det en tår när jag ser någonting väldigt fint, men märker att jag tränger bort det, tyvärr. Gråter gör jag än mer sällan, ex. ifall jag svikit någon jag älskar eller om det av annat skäl är otroligt jobbigt. Det är skönt och bra att gråta, i.a.f. om man blir tröstad.
Jag gråter näst intill varje dag
Jag hatar det men lider av så mycket ångest o depression att de e svårt att låta bli
Smephine:
Det verkar vara ganska tabubelagt att gråta, varför är det så? Gråter du ofta? Varför/varför inte? Vad tycker ni andra som gråter?Själv gråter jag ganska ofta, men aldrig offentligt...funderar på hur vanligt det är.
1) För att det är tabubelagt att skylta med ens emotionella instabilitet, att dela ens själsliga sår är nog ganska svårt också för många för att man måste bryta sig ur från en massa sociala konventioner och skit.2) Nej, det är dock mest för att jag väljer att inte bli rörd av saker.3) Brukar inte bli slagen ur emotionell balans särskilt lätt.4) Ja, men det ger en också en uppgift att hjälpa personen ifråga, vilket oftast är trevligt och belönande.
Tack så jävla mycket för att UM omformaterar kommentaren -.-*
Paltsmet:
1) För att det är tabubelagt att skylta med ens emotionella instabilitet, att dela ens själsliga sår är nog ganska svårt också för många för att man måste bryta sig ur från en massa sociala konventioner och skit.2) Nej, det är dock mest för att jag väljer att inte bli rörd av saker.3) Brukar inte bli slagen ur emotionell balans särskilt lätt.4) Ja, men det ger en också en uppgift att hjälpa personen ifråga, vilket oftast är trevligt och belönande.
har du källa på det?
FNÖ:
har du källa på det?
Sorry, borde inte ha skyltat med det som fakta, det är min uppfattning av min omgivning. har ingen källa och inga bevis. Jag borde ha lagt till ett "jag tror" eller nått sånt.
Paltsmet:
Sorry, borde inte ha skyltat med det som fakta, det är min uppfattning av min omgivning. har ingen källa och inga bevis. Jag borde ha lagt till ett "jag tror" eller nått sånt.
ÄHHH VA FAN driver lite me,räj nykomling
FNÖ:
ÄHHH VA FAN driver lite me,räj nykomling
Den där kommentaren passar helt sjukt bra tillsammans med din maffiakatt avatar
Paltsmet:
Den där kommentaren passar helt sjukt bra tillsammans med din maffiakatt avatar
om du sköter dig och drar dig i skinnet så äääär allt lugnt