ceka92:
hjälp mig att ragga på killar? finns det ett sätta annat än ignorans och att retas och ge sensuella blickar?
Hallå.. En tjej behöver aldrig ragga på en kille.. Lura honom att ragga på dig..
gör precis tvärt emot vad du vill ha mot killen.. Det brukar funka det med..
G
Cutenessoverload:
Jag stör mig dock om en kille kommer fram och kommenterar min hårfärg... Har varit med flera gånger att killar menar att jag är "dum" för är jag är blond och blir bara sur då. Inge bra tip. 🙁
Håller med.. Alltså allt har att göra med HUR man säger saker inte vad man säger..
vet ej men är ganska jävla bra på att få folk att ragga på mig utan att anstränga mig
V
vilket faktiskt kan vara ganska jobbigt vissa gånger
SkinStudioSwe:
Håller med.. Alltså allt har att göra med HUR man säger saker inte vad man säger..
om man stöter på en korkad tjej med dålig humor eller inte liksom?
eller om man är korkad och har dålig humor själv men vill dölja det?
raggning går egentligen ut på en enda sak.. Se vem den andra är och ge den andra det den vill ha.. Alla tjejer och alla killar är olika.. Man kan inte säga att en sak funkar på alla tjejer eller killar.. Men det finns vissa saker som de flesta gillar
absentthinking:
vet ej men är ganska jävla bra på att få folk att ragga på mig utan att anstränga migV
vilket faktiskt kan vara ganska jobbigt vissa gånger
Ja alltså.. Jag skulle vilja vara tjej.. Men man lär ju utstå en hel del killar som är riktiga ägg då..
SkinStudioSwe:
raggning går egentligen ut på en enda sak.. Se vem den andra är och ge den andra det den vill ha.. Alla tjejer och alla killar är olika.. Man kan inte säga att en sak funkar på alla tjejer eller killar.. Men det finns vissa saker som de flesta gillar
jag var ironisk.
man måste ha brutalt dålig humor och brutalt dålig kvinnosyn + låg IQ för att vilja ragga på tjejer med en mening som handlar om att de är korkade blondiner. tjejer, precis som alla andra likvärdiga människor vill känna sig speciella.
en kan aldrig bli något en inte är och kan därför aldrig tillfredsställa alla
du ska vara naturligt awesome. inte låtsas.
man kan inte köpa konservationsskills, öppenhet och flow
ceka92:
man kan inte köpa konservationsskills, öppenhet och flow
Du har dock bra högt iq vad det verkar. Man kan köpa allt förutom erfarenhet..
drinkluder 
isola:
drinkluder
Nog menat till de som kommer med upp ploppade tuttar och bara är intresserade av att få dricka gratis..