Aviseringar
Rensa alla

Har du problem med att ragga?.

ceka92:
att endast blonda kvinnor skulle vara dumma och därmed att kvinnor skulle vara dummare än män. att tro att det är okej att känslolöst håna någon för deras hårfärg, det är precis som att kalla någon tjock eller håna en annan fysisk egenskap

Var har han skrivit att endast blonda kvinnor skulle vara dumma? Eller att kvinnor skulle vara dummare än män? Eller att han menar att håna folk känslolöst? 
Nu vet jag inte hur blonda brukar regaera på just den kommentaren eftersom jag aldrig brukar säga det, men har sagt betydligt värre saker än det och de flesta tjejer skrattar oftast. Självklart finns det dom som saknar självdistans och tar illa upp också, men såna raggar man ju förstås inte på.

SvaraCitera

SkinStudioSwe:
där emot fått en del ragg pga av det.. Har man en tjej så brukar de ofta bli fler av sig själv. Tjejer vill ofta vara bättre än de andra tjejerna och hävda sig mellan varandra.D

nä. det handlar om att hen inbillar sig om att du har något att erbjuda pga du behåller en attraktiv tjej.

SkinStudioSwe: upp ploppade tuttar

ah kvinnor med bröst fy fan

mynona: Så smickrande för tjejer.

vi är en överlägsen ras helt enkelt.

SvaraCitera

Barbar:

Övning ger färdighet, och därmed bättre självförtroende. Hur många som anser sig vara "attraktiva" vågar egentligen ragga på främlingar? Inte många.

Var det kritik eller bara ett tillägg? Ser inte hur det ena behöver utesluta det andra, utan att båda kan fungera och har en poäng. 

SvaraCitera

Chib:
Nej, det kommer ganska naturligt och flyter på som det porlande vattnet i bäcken. Jag tror att förmågan många gånger ligger i självkänslan och självförtroendet; att den påverkas av ens egna syn på vad man klarar av, och huruvida man har en uppfattning om att man kan vara en tilldragande person. Tror man inte att man inte kan ragga eller anser att man i människors ögon  inte kan vara attraherande och uppskattad, blir det ganska svårt att försöka övertyga någon annan om att man är det. 

+1

SvaraCitera

nä för jag raggar inte 

SvaraCitera

Chib:

Var det kritik eller bara ett tillägg? Ser inte hur det ena behöver utesluta det andra, utan att båda kan fungera och har en poäng. 

Tillägg.

SvaraCitera

lol

SvaraCitera

försök att ragga på mig din kvinnohatare

ska kasta en drink i ditt ansikte

SvaraCitera

ditt bästa jag:
nä för jag raggar inte 

okej sherlock. du är en tjej. ni behöver inte ragga. ni blir uppraggade. det är "naturligt" för en kille att ragga och att en tjej vara tyst, blyg. men är man tyst,blyg som kille så är det kört. spelar ingen roll om tjejen som är tyst och blyg är tjock och ful, hon får ligga, partner ja allt. det enda ni behöver göra är att gå ut med mål att ha sex så är det klart.

visst finns det smama för killar också, men det är ENDAST för badboys/kompletta killar...för tjejer så finns det inget "badgirls, komplett tjej etc" vilket jag tycker är sjukt. killar delas in i olika kategoriger, typ töntar, mesar, idioter, tuffingar, kompletta. men inte tjejer. ni är tjejer. små söta tjejer. ni har enorma krav, killar har knappt krav. ni är otrogna, killar är trogna. killar talar sanning, ni ljuger hela tiden. ni e alltid på g med flera, killar håller sig alltid till en för att se vart det leder. kan ge fler exempel..

SvaraCitera

Albanien_Mats:

okej sherlock. du är en tjej. ni behöver inte ragga. ni blir uppraggade. det är "naturligt" för en kille att ragga och att en tjej vara tyst, blyg. men är man tyst,blyg som kille så är det kört. spelar ingen roll om tjejen som är tyst och blyg är tjock och ful, hon får ligga, partner ja allt. det enda ni behöver göra är att gå ut med mål att ha sex så är det klart.

jag är ingen douche som tycker att alla killar ska vara framåt och ta alla initiativ och jag tycker inte att den rådande mansrollen gynnar varken kvinnor eller män på lång sikt, skiter i regler om hur det ska vara och jag skiter i ditt trollande. 

SvaraCitera

tevepro:
försök att ragga på mig din kvinnohatare

lol

SvaraCitera

tevepro: försök att ragga på mig din kvinnohatare

det är just denna attityden jag snackar om. ni är kaxiga och neker till sanningen. ni ser ned på killar som inte är kompletta eller badboys. jag skulle aldrig få för mig att ragga på dig eftersom du hade sagt nåt elak om mitt utseende, klena fysik och jag är dålig på att prata. har faktiskt aldrig stött på nån kvinna som är trevlig.

ditt bästa jag:

jag är ingen douche som tycker att alla killar ska vara framåt och ta alla initiativ och jag tycker inte att den rådande mansrollen gynnar varken kvinnor eller män på lång sikt, skiter i regler om hur det ska vara och jag skiter i ditt trollande. 

trollande för dig, sanning för mig. detta är vad jag upplevt. alla har olika erfaranheter och liv. alla killar jag pratar med säger samma sak "tjejer e konstiga" "byter killa efter en vecka". etc

SvaraCitera

Albanien_Mats:

visst finns det smama för killar också, men det är ENDAST för badboys/kompletta killar...för tjejer så finns det inget "badgirls, komplett tjej etc" vilket jag tycker är sjukt. killar delas in i olika kategoriger, typ töntar, mesar, idioter, tuffingar, kompletta. men inte tjejer. ni är tjejer. små söta tjejer. ni har enorma krav, killar har knappt krav. ni är otrogna, killar är trogna. killar talar sanning, ni ljuger hela tiden. ni e alltid på g med flera, killar håller sig alltid till en för att se vart det leder. kan ge fler exempel..

Jag tycker synd om många tjejer på klubb faktiskt. Dom som inte är så snygga verkar oftast väldigt desperata, och inte många raggar på dem. 
Dom snygga blir raggade av många, men oftast väldigt fulla mediokra desperata snubbar, och ofta när det väl är en bra kille som raggar på dem lyckas de på nåt sätt sabba det för sig själva och skrämmer iväg killen eller nåt. Pga samhällsnormer kan tjejer inte vara "för på" och visar oftast lite motstånd i början... 
Många av mina tjejkompisar har t.ex blivit påraggade av killar men sen ändå gått hem tomhänta och typ sagt "vad gjorde jag för fel?".
Bättre att vara kille, då har man iallafall ett val, och behöver inte vänta på att någon annan ska komma och ragga på en.

SvaraCitera

Barbar:

Jag tycker synd om många tjejer på klubb faktiskt. Dom som inte är så snygga verkar oftast väldigt desperata, och inte många raggar på dem. 
Dom snygga blir raggade av många, men oftast väldigt fulla mediokra desperata snubbar, och ofta när det väl är en bra kille som raggar på dem lyckas de på nåt sätt sabba det för sig själva och skrämmer iväg killen eller nåt. Pga samhällsnormer kan tjejer inte vara "för på" och visar oftast lite motstånd i början... 
Många av mina tjejkompisar har t.ex blivit påraggade av killar men sen ändå gått hem tomhänta och typ sagt "vad gjorde jag för fel?".
Bättre att vara kille, då har man iallafall ett val, och behöver inte vänta på att någon annan ska komma och ragga på en.

vad snackar du om? vadå bättre? tjejer är tjejer. är man kille delas man in i ett fack. man måste jobba mycket mer för att få det tjejer får. tjejer behöver bara dyka upp för att bli uppraggade, dom har fullt med alternativ och kan välja bästa killen. vi icke kompletta, badbots  kanske träffar 1 tjej per år och alltid samma saj hon bara "driver med en" och knullar med dina vänner för att sedan säga "vad gjorde jag för fel".

SvaraCitera

Albanien_Mats:

vad snackar du om? vadå bättre? tjejer är tjejer. är man kille delas man in i ett fack. man måste jobba mycket mer för att få det tjejer får. tjejer behöver bara dyka upp för att bli uppraggade, dom har fullt med alternativ och kan välja bästa killen. vi icke kompletta, badbots  kanske träffar 1 tjej per år och alltid samma saj hon bara "driver med en" och knullar med dina vänner för att sedan säga "vad gjorde jag för fel".

Dom flesta singel-tjejer får ej ligga särskilt ofta. 

SvaraCitera