Aviseringar
Rensa alla

Har du problem med att ragga?.

Du verkar omöjlig, jag orkar inte. Orsaken att det går dåligt för dig i kärlekslivet är att du är så bitter och negativ, ja. Jag har sett en bild på dig och du ser bra ut. Även om utseendet inte spelar någon större roll om man är kille sålänge man sköter sin hygien. 
Jag lovar dig, jag har varit lika bitter, deprimerad, inåtvänd osv. Men lyckades jobba bort det. Det tar tid, men det går. 

Albanien_Mats: jag e 22 o oskuld, bitter, fulhet som inte är från denna världen...

hon kan ta mannen brevid istället. kärlek finns ej, allt handlar om status och sex.

SvaraCitera
mynona

Albanien_Mats: m,e detta är kompletta, badboys..jag pratar om normala killar...det e svårt för dom...och för "dåliga killar" är det kört...

Som sagt: 

mynona: Det är inte särskilt ovanligt att snygga tjejer har pojkvänner som inte är lika snygga som de själva. Men hur ofta ser du snygga killar som har flickvänner fulare än de själva?

... det är inte ovanligt att snygga tjejer ligger och har förhållanden med killar fulare än de själva, med "normala/fula" killar. Det är däremot oerhört ovanligt att snygga killar gör det med fula tjejer. Och även om vi talar om "normala" killar, fula killar, nästan oavsett vilka killar vi talar om, så stöter killar som regel inte på "fula/normala" tjejer även om de själva är "fula/normala". De stöter enbart på "snygga" tjejer och så klagar de över att de inte kan få sex Förvirrad

SvaraCitera

Det beror på att "snygg" är inte samma som "attraktiv".

mynona: ... det är inte ovanligt att snygga tjejer ligger och har förhållanden med killar fulare än de själva. Det är däremot oerhört ovanligt att snygga killar gör det med fula tjejer. Och även om vi talar om "normala" killar, fula killar, nästan oavsett vilka killar vi talar om, så stöter killar som regel inte på "fula/normala" tjejer även om de själva är "fula/normala". De stöter enbart på "snygga" tjejer och så klagar de över att de inte kan få sex

SvaraCitera
mynona

Barbar: Det beror på att "snygg" är inte samma som "attraktiv".

Jag vet det. Jag behöver inte bli undervisad. jag talade till albanen mats. 

SvaraCitera

Det var ett tillägg.

mynona:

Jag vet det. Jag behöver inte bli undervisad. jag talade till albanen mats. 

SvaraCitera

varför fortsätter ni "hjälpa" ett troll??

SvaraCitera

ditt bästa jag:

Hur ska vi veta om det är troll?

SvaraCitera
mynona

Barbar: Det var ett tillägg.

Okej. 

ditt bästa jag: varför fortsätter ni "hjälpa" ett troll??

vad spelar det för roll om det är ett troll eller inte. bra bollplank för argumentationsövning om det är ett troll, bra öht om det inte är det. 

SvaraCitera

Barbar:
Du verkar omöjlig, jag orkar inte. Orsaken att det går dåligt för dig i kärlekslivet är att du är så bitter och negativ, ja. Jag har sett en bild på dig och du ser bra ut. Även om utseendet inte spelar någon större roll om man är kille sålänge man sköter sin hygien. 
Jag lovar dig, jag har varit lika bitter, deprimerad, inåtvänd osv. Men lyckades jobba bort det. Det tar tid, men det går. 

jag bitter och negativ? jag har ett leende på läpparna och är alltid snäll, drar skämt etc. jag är inte på. jag är inte bråkig. jag bara värdrar lite tankar på INTERNET som jag aldrig hade sagt irl.

jag ser inte bra ut, jag är extremt ful. en ful och tjock tjej sa en gång att jag var äcklig, det säger väl det mesta?

vad jag vill jobba bort är att sluta vara skriva om tjejer på internet, börjar bli jävligt irriterande. kan göra nåt annat av tiden istället.

mynona:
Som sagt: 

... det är inte ovanligt att snygga tjejer ligger och har förhållanden med killar fulare än de själva, med "normala/fula" killar. Det är däremot oerhört ovanligt att snygga killar gör det med fula tjejer. Och även om vi talar om "normala" killar, fula killar, nästan oavsett vilka killar vi talar om, så stöter killar som regel inte på "fula/normala" tjejer även om de själva är "fula/normala". De stöter enbart på "snygga" tjejer och så klagar de över att de inte kan få sex Förvirrad

en badboy, komplett kille kan vara ful.

SvaraCitera

ditt bästa jag:

du vet vem jag är. var jag bor, hur jag ser ut, vad jag heter, vem mina syskon är. på vilket sätt är jag ett troll för att värdrar lite åsiket om tjejer? jag e ledsen, låt mig vara det.

SvaraCitera

Albanien_Mats. Ah Jag ser mig själv som snygg och har bra självförtroende så det stinker om det ..Väldigt få tjejer har sagt till mig personligen att jag är snygg men du kan ju gissa vad det är för tjejer ? .jo dom som är För jävligt snygga inte dom normala eller tjejer som går hårt efter normer . Många tjejer gillar dock killar som har för perfekt symmetriskt utseende nästan ängel lik ...det är en förbannelse xD  

SvaraCitera

Albanien_Mats. Ah Jag ser mig själv som snygg och har bra självförtroende så det stinker om det ..Väldigt få tjejer har sagt till mig personligen att jag är snygg men du kan ju gissa vad det är för tjejer ? .jo dom som är För jävligt snygga inte dom normala eller tjejer som går hårt efter normer . Många tjejer gillar dock killar som har för perfekt symmetriskt utseende nästan ängel lik ...det är en förbannelse xD  

SvaraCitera

SvaraCitera
mynona

Albanien_Mats: en badboy, komplett kille kan vara ful.

Nä. De killar jag känner och som har sex med tre nya partners per vecka är snarare snälla och ödmjuka och respektfulla, i varje fall mot mig. det hänger på självförtroende och självkänsla, och har man äkta sådan behöver man inte bli en badboy, vilket är tur eftersom sådana knappast är vidare komplettaIcke!

SvaraCitera

grabbar, sluta våldta svenska språket. snälla.

SvaraCitera