Aviseringar
Rensa alla

Hej

isola: Nä det vore ju ineffektivt.

Det är ju ändå mest bara chattande i dessa trådar inget av något större diskussionsvärde.

SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Det är ju ändå mest bara chattande i dessa trådar inget av något större diskussionsvärde.

allt måste inte ha ett diskussionsvärde

SvaraCitera
penja

Ingen sol här inte 🙁 

SvaraCitera
penja

stereo total:
röker på balkongen i bara nattlinnet. inga trosor. asskönt. 

Lät som det bästa att göra idag 

SvaraCitera

penja:

Lät som det bästa att göra idag 

no doubt. sitter skräddare så det luftar riktigt. 

SvaraCitera
penja

stereo total:

Soft. Har ingen sol här.. Iof är det visar termometern rätt varmt. Men det blåser. Hm. 

SvaraCitera

penja:

Soft. Har ingen sol här.. Iof är det visar termometern rätt varmt. Men det blåser. Hm. 

harunte balkongräcke som skyddar då? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

kan man genom springor i ballegolvet se ned till grannarna?

SvaraCitera

isola:

kan man genom springor i ballegolvet se ned till grannarna?

nej. vi har plåträcke och inga möbler. så jag sitter på golvet. jag ser kan inte se grannarna och dom kan inte se mig. 
det bor massa barnfamiljer här och jag är inget himla pervo!

SvaraCitera
penja

stereo total:

harunte balkongräcke som skyddar då? 

Nja, det är ganska glest. Liksom kruddeluttiga räcken, bor i ett gammalt hus

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: nej. vi har plåträcke och inga möbler. så jag sitter på golvet. jag ser kan inte se grannarna och dom kan inte se mig.
det bor massa barnfamiljer här och jag är inget himla pervo!

betonggolv utan springor? jag hade träbalkongolv utanför min lgh förut bodde i loftgång, och då kunde man se ned till grannarna och de kunde kika upp mellan brädorna om de hade lust. minns inte om jag stod troslös där men det gjorde jag säkert, någon måste ju liva upp stämningen lite.

SvaraCitera

isola:

betonggolv utan springor? jag hade träbalkongolv utanför min lgh förut bodde i loftgång, och då kunde man se ned till grannarna och de kunde kika upp mellan brädorna om de hade lust. minns inte om jag stod troslös där men det gjorde jag säkert, någon måste ju liva upp stämningen lite.

ja. betonggolv med heltäckningsmatta på. 
låter skitläskigt med trägolv. tänk om plankorna plötsligt skulle ruttna eller något. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

ja. betonggolv med heltäckningsmatta på. 
låter skitläskigt med trägolv. tänk om plankorna plötsligt skulle ruttna eller något. 

ja fy 🙁
haha när jag hade klädställning ute med droppande kläder såg jag när jag gick ned på gården att det blivit en liten sjö på  grannarnas uteplats och möbler

SvaraCitera

isola:

ja fy 🙁
haha när jag hade klädställning ute med droppande kläder såg jag när jag gick ned på gården att det blivit en liten sjö på  grannarnas uteplats och möbler

hahaha. åh nu minns jag en grej som hände när jag bodde hemma. jag brukade blåsa såpbubblor på balkongen som lämnade fläckar på golvet. en gång bad min mamma mig skrubba bort fläckarna. då fyllde jag en hink med varmvatten och diskmedel och så hällde jag det över hela balkongen. det rann ner genom en springa till grannarna. aspinsamt. jag fick plinga på och be om ursäkt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

hahaha. åh nu minns jag en grej som hände när jag bodde hemma. jag brukade blåsa såpbubblor på balkongen som lämnade fläckar på golvet. en gång bad min mamma mig skrubba bort fläckarna. då fyllde jag en hink med varmvatten och diskmedel och så hällde jag det över hela balkongen. det rann ner genom en springa till grannarna. aspinsamt. jag fick plinga på och be om ursäkt. 

förra sommaren ryste jag en smutsig filt på balkongen, sen skrek grannarna på våningen under "tack"

SvaraCitera