Aviseringar
Rensa alla

Hur lång är du?

shatter: Tjej: 170

SvaraCitera

min allra största fördom är att långa killar har långa hehe

SvaraCitera

tånaglar 

SvaraCitera

193-194 

beror på hur och hur mycket ja suttit  kanske 🙁 

e kanske 190 nu pga hållning

SvaraCitera

Fasiken:
193-194 

beror på hur och hur mycket ja suttit  kanske 🙁 

e kanske 190 nu pga hållning

hej igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
tånaglar 

Haha Glatt skålande

SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
"Medelländen för kvinnor ligger på 165,5 cm. För män är det 179,5 cm. Detta är mellan åldrarna 16 och 84 år."

Skolsköterskan sa 167 för tjejer till mig, hade komplex för att vara för kort i evigheter pga det.... elak människa 🙁

SvaraCitera

Tjej 174 cm

SvaraCitera

shatter:

Skolsköterskan sa 167 för tjejer till mig, hade komplex för att vara för kort i evigheter pga det.... elak människa 🙁

det är dumt att man ska tvingas ha komplex för sådant när det inte går att jämföra korthet och längd som antingen bra eller dåligt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

det är dumt att man ska tvingas ha komplex för sådant när det inte går att jämföra korthet och längd som antingen bra eller dåligt.

Ja eller hur! Fatta inte varför hon sa det till att börja med, gör ju ingen skillnad.

SvaraCitera

Kille: 180

SvaraCitera

shatter: Tjej: 160

är 160

SvaraCitera

skulle tjejer kunna tänka sig att bli tsm med en kille som är endast 181 cm? verkar som att man måste vara 185+  i dagens samhälle, känner mig så jävla kort :S

SvaraCitera
PMR
 PMR

lex_:
skulle tjejer kunna tänka sig att bli tsm med en kille som är endast 181 cm? verkar som att man måste vara 185+  i dagens samhälle, känner mig så jävla kort :S

Min första pojkvän var under 170 cm.. han sa att han var 169 cm. Men man vet ju aldrig om han drog till med någon cm. Jag kan tillägga att jag är längre än honom.

SvaraCitera

156 sist ja mätteSkadeglädje

siceps :
min allra största fördom är att långa killar har långa hehe

d stämmer inte alltid, men kanske överlag

SvaraCitera