Lycklig för att jag har min älskling.
humlehonung: Lycklig för att jag har min älskling.
otroligt (med 95% säkerhet) heteronormativt att hänga upp sin lycka på en partner vars mest älskvärda egenskap troligtvis är den som ger dig illusionen av att hen är "din" och därmed ägd.
(om du nu råkar befinna dig i en samkönad relation, så safe'ar jag med att säga att det är rätt cheesy även i det fallet)
lol
anemone: otroligt (med 95% säkerhet) heteronormativt att hänga upp sin lycka på en partner vars mest älskvärda egenskap troligtvis är den som ger dig illusionen av att hen är "din" och därmed ägd.
"Vi" är ingen illusion, det är högst verkligt. Sen ser jag det inte som att jag hänger upp min lycka på en annan människa. Jag är lycklig för att jag får älska och bli älskad. Jag vill att vi ska växa och utvecklas, både tillsammans och "i oss själva". Det är både vi och du/jag i ett, så som livet ska vara enligt mig. DÄRFÖR är jag lycklig.
humlehonung: Jag är lycklig
anar en liten gnutta osäkerhet i och med behovet av att hävda att den grundmurade gemenskapen är sann, för en fullständig främling?
men hey, katolikerna brukar ju säga "ju mer du tvivlar, desto mer tror du". kanske samma bakvända moment 22 här? 🙂
otroligt (med 95% säkerhet) heteronormativt att hänga upp sin lycka på en partner vars mest älskvärda egenskap troligtvis är den som ger dig illusionen av att hen är "din" och därmed ägd.
(om du nu råkar befinna dig i en samkönad relation, så safe'ar jag med att säga att det är rätt cheesy även i det fallet)
Farligt att vara beroende av en annan människa... när hen sedan inte är kvar så får man cold turkey och blir helt fucked. Nevörrr again!
Heteronormativt skulle jag dock aldrig kalla det.
anemone: anar en liten gnutta osäkerhet i och med behovet av att hävda att den grundmurade gemenskapen är sann, för en fullständig främling?
Här på forumet menar du? Jag är bara glad.
Angelize:
Farligt att vara beroende av en annan människa... när hen sedan inte är kvar så får man cold turkey och blir helt fucked. Nevörrr again!
farligt o leva man kan dö
finns en del äckligt jobbiga faktorer men ska se till att bli av med dom annars e d rätt jävla bra va
farligt o leva man kan dö
I slutändan är det väl ändå det som gör livet så underbart. Eller något.
Angelize:
I slutändan är det väl ändå det som gör livet så underbart. Eller något.
samma med att lita på någon ju
samma med att lita på någon ju
Mm. Det är fint att kunna kasta sig ut i livet igen även fast man blivit bränd!
humlehonung: Jag är bara glad.
glad?!
...det är väl knappast en karaktärsdanande känsla? tror du Rom byggdes av glädje, eller?
blir sannerligen ledsen över dagens ungdom som går på fullständig tomgång med höga tankar om "lycka" och partnerskap. vad ska det bli av er!
just nu mår jag typ riktigt jävla superdåligt
anemone:
glad?!...det är väl knappast en karaktärsdanande känsla? tror du Rom byggdes av glädje, eller?
blir sannerligen ledsen över dagens ungdom som går på fullständig tomgång med höga tankar om "lycka" och partnerskap. vad ska det bli av er!
du överdriver, låt humlehonung vara glad. synd att du har behovet att tracka på personen.