Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Jag tror jag mår bättre 

SvaraCitera

Lite ledsen idag, ju mer jag jobbar desto mer måste jag komma igång med träningen. Så mycket spänningar i kroppen och ömhet det skriker om det. 

SvaraCitera

Så jävla uttråkad och extrem hemlängtan. "bara" 8 dagar kvar.

SvaraCitera

nosegay:

var glad att du bara har 8 dagar på din nedräkning
själv väntar man på att 72 dagar ska gå

SvaraCitera

nosegay:

Ruttenfisk:

var glad att du bara har 8 dagar på din nedräkning
själv väntar man på att 72 dagar ska gå

Vad räknar ni ner till?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår väldigt bra idag, inte mått så bra på senaste så det är skönt!

SvaraCitera

SthlmsBruden;)):

Vad räknar ni ner till?

Att ensamheten ska få ett slut

SvaraCitera

Ruttenfisk:

Att ensamheten ska få ett slut

🙁 räknar jag oxå ner till på obestämd tid

SvaraCitera

SthlmsBruden;)):

Vad räknar ni ner till?

Tills jag åker hem. Sitter katt och husvakt åt päronen som är på solsemester, på landet mitt ute i ingenstans. Kallt och snöigt. Eftersom jag inte bor här har jag inte så mycket saker att underhålla mig med. Suttit och stirrat i väggen i sju dagar nu, och det är 8 dagar kvar. Blir ca jätte galen av det här.

SvaraCitera

nosegay:

Tills jag åker hem. Sitter katt och husvakt åt päronen som är på solsemester, på landet mitt ute i ingenstans. Kallt och snöigt. Eftersom jag inte bor här har jag inte så mycket saker att underhålla mig med. Suttit och stirrat i väggen i sju dagar nu, och det är 8 dagar kvar. Blir ca jätte galen av det här.

Du kan fota närbilder, måla av katten, sitta med den ute i trädgården. Koppla fast den och gå en fotorunda.

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Eftersom du vet om de nu så har du kanske tid och ändra på de mot de positiva, mindre sprit Rullar ögonen Hjärta

Jadå, inge sprit än inte

SvaraCitera
superb

Lite ledsen. Vill hjälpa honom komma tillbaka.

Klättrar lite på väggarna då jag suttit ensam i hans lägenhet hela dagen medan han jobbar. Rädd att hans kropp ska ge upp då han verkar dricka alkohol hela tiden. Vet inte hur han kan jobba utan att någon reagerar på att han luktar alkohol. 

Känner mig besatt!! Vill verkligen att han ska bli som innan. Vill se om han blir glad över att se mig när han kommer hem.

Om han ler som han brukade ska jag stanna kvar och hjälpa honom.

SvaraCitera
superb

Fortfarande inte kommit hem. Börjar känna ångest över att han kanske gått på krogen och kommer hem med ett entourage. Jag tömde ut all alkohol som fanns kvar (7 flaskor!!)

Ja, jag har snokat runt i hans lägenhet.

SvaraCitera
superb

Han slutade för en timme sedan och med tunnelbanan tar det fem minuter.

jag borde gå

SvaraCitera
superb

han kom hem

SvaraCitera