Nyss färgat håret. Första och möjligtvist sista bilden ni får se på mig, haha fast bara mitt hår och lite av min läpp syns. Lägg märke till min gröna matta!
Btw, i maj får ni se en före och efter bild i mig i bikini. Måste ju visa upp mitt resultat efter allt hoppande med hopprepet ...
Nyss färgat håret. Första och möjligtvist sista bilden ni får se på mig, haha fast bara mitt hår och lite av min läpp syns. Lägg märke till min gröna matta!
Btw, i maj får ni se en före och efter bild i mig i bikini. Måste ju visa upp mitt resultat efter allt hoppande med hopprepet ...
tror jag är kär i dig!
Tjohej:
Snyggt, väldigt snyggt! Ser söt ut också 🙂
Fin, ser pälsig och mysig ut
Tack! 🙂 är skit avundsjuk på ditt hår btw, du har så fint fall på det!<3 Japp, den e fluffig! Jag brukar utföra yoga på den, och en o annan kullebytta när jag har tråkigt!
Diamond: Tack! 🙂 är skit avundsjuk på ditt hår btw, du har så fint fall på det!<3
Tack så mycket, men du tycks ha skönare volym på det! 🙂 <3
Diamond: Japp, den e fluffig! Jag brukar utföra yoga på den, och en o annan kullebytta när jag har tråkigt!
Najs, enda nackdelen kan väll dock vara att den som drar åt sig smuts av alla de tänkbara sorterna? Går den bra att dammsuga? Funderar nu på att skaffa mig en sån matta! 
Tjohej:
Tack så mycket, men du tycks ha skönare volym på det! 🙂 <3
Najs, enda nackdelen kan väll dock vara att den som drar åt sig smuts av alla de tänkbara sorterna? Går den bra att dammsuga? Funderar nu på att skaffa mig en sån matta!
Vad använder du för hårprodukter? För du verkar ha ett väldigt välvårdat hår! :)Haha ah, där har vi nackdelen. Jag damsuger den en eller två gånger i veckan, då jag har djur så kommer det lätt hår på den. Men har man inte djur duger en gång i veckan 🙂 men kan rekomendera att köpa den!! 🙂
Diamond: Vad använder du för hårprodukter? För du verkar ha ett väldigt välvårdat hår! 🙂
Jag håller helt med. Själv använder jag schampo och schampo från Barnängen. Om det just är det bästa har jag ingen koll på. Men det blir lättborstat och lent
Enligt en recension jag läst, ska det vara bra iaf. Vad använder du? 🙂
Diamond: Haha ah, där har vi nackdelen. Jag damsuger den en eller två gånger i veckan, då jag har djur så kommer det lätt hår på den. Men har man inte djur duger en gång i veckan 🙂
Haha, det var det jag misstänkte. Har hund, men han fäller så lite. Typ inget alls och det är så ljusa strån, så det lär nog knappt märkas.
Diamond: men kan rekomendera att köpa den!! 🙂
Ska nog slå till! 😀
Tjohej:
Jag håller helt med. Själv använder jag schampo och schampo från Barnängen. Om det just är det bästa har jag ingen koll på. Men det blir lättborstat och lentEnligt en recension jag läst, ska det vara bra iaf. Vad använder du? 🙂
Haha, det var det jag misstänkte. Har hund, men han fäller så lite. Typ inget alls och det är så ljusa strån, så det lär nog knappt märkas.
Ska nog slå till! 😀
Okej, jag använder head and shoulders schampo och garniers balsam. Samt hårinpackning 2 ggr i veckan 🙂 man ska egentligen bara använda en gång i veckan men det blir ju så lent O_O
Haru hund? Vilken ras? Själv har jag en cavalier king charles spaniel 🙂 bra de! Knäpp kort på mattan sen!
Diamond: Okej, jag använder head and shoulders schampo och garniers balsam. Samt hårinpackning 2 ggr i veckan 🙂 man ska egentligen bara använda en gång i veckan men det blir ju så lent O_O
Man ska använda det som är kompatibelt med ens hårkvalité, och du tycks köra på helt rätt bana! 😀 Lent hår är så awesome! 🙂
Diamond: Haru hund? Vilken ras?
Japp! En mellanstor pudel på snart 10 vintrar 🙂
Diamond: cavalier king charles spaniel
Najs, dom är riktigt fina! 😀
Diamond: Knäpp kort på mattan sen!
Absolut! 🙂

Försöker se lite snelhest ut.
*0*