penja:
Vilken jättekonstig och rörig text. Men, bra att jag ser glad ut antar jag!
jag är så - konstig & rörig. man måste vara smart för att förstå mig, orkar ej anpassa mig efter "dagistänkande" (som jag vill kalla det, ibland) hehe:)
lebell:
jag är så - konstig & rörig. man måste vara smart för att förstå mig, orkar ej anpassa mig efter "dagistänkande" (som jag vill kalla det, ibland) hehe:)
Trevligt att du kallar dem som ej förstår dig för "dagistänkande" individer. Gör om, gör rätt?
PMR:
Trevligt att du kallar dem som ej förstår dig för "dagistänkande" individer. Gör om, gör rätt?
tror snarare att hon svarade med samma otrevliga ton tillbaka
Jag är cool - tolka fritt
Ber om ursäkt. *raderar inlägg* (ja, jag skriver det så att ingen tror att jag bara försökt fly
)
PMR:
Ber om ursäkt. *raderar inlägg* (ja, jag skriver det så att ingen tror att jag bara försökt fly)
Missade du att jag skrev "som jag vill kalla det ibland"? orkar inte bli ifrågasätt trots att jag är tydlig... La till en parentes av en anledning inte för att jag kan andas........... (determinism, du vet???)
man blir dumförklarad vad man än skriver här =/
isola:
tror snarare att hon svarade med samma otrevliga ton tillbaka
+ det med
PMR:
Ber om ursäkt. *raderar inlägg* (ja, jag skriver det så att ingen tror att jag bara försökt fly)
och om du missat det, vet ej vilken teori det är (ngn psykolog på P?, minns ej namnet) men finns en "skala" för barns utveckling och i väldigt ung ålder tolkar man allting bokstavligt lr typ har ej fritt tänkande och det var det jag syftade på. och jag la till " " för att jag ej menade just det ordet/var 150% seriös
lebell:
och om du missat det, vet ej vilken teori det är (ngn psykolog på P?, minns ej namnet) men finns en "skala" för barns utveckling och i väldigt ung ålder tolkar man allting bokstavligt lr typ har ej fritt tänkande och det var det jag syftade på. och jag la till " " för att jag ej menade just det ordet/var 150% seriös
piaget? han var iof utvecklingspsykolog men det kanske ej samma sak som att vara leg psykolog mvh vet ej
isola: piaget? han var iof utvecklingspsykolog men det kanske ej samma sak som att vara leg psykolog mvh vet ej
jo, precis
aa, menade ej legitimerad (kom ej ihåg exakt)

Här ser man att jag faktiskt har ögonbryn
Fjortisvarning pga snapchat

Hell-o
Hell-o
Oooooo har du klippt dig eller bara satt upp haret?
FETT JAKLA NICE oavsett, passar dig skitbra!