Aviseringar
Rensa alla

hybrider


reben
Ämnesstartare

apropå den där lektråden med korsa djur
va tkr ni om att korsa arter o skapa hybrider egentligen typ liger o tigon o sånt. läste den hära http://illvet.se/naturen/vilka-arter-kan-fa-ungar-med-varandra o slutet på den e ju spännande att de plötsligt blir oetiskt att göra konstiga experiment för att då handlar d om mänskor. typiskt människor tro dom är gud. inte för jag skulle vilja se en sån korsning men ändå

tkr ni det är etiskt öht att hålla på o inseminera djur för att det är coolt att ha ett sånt djur på djurparken (vilket bara d är sjukt fenomen)


   
Citera

vill verkligen se en korsning mellan schimpans och människa.


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

thl*kt N.:
vill verkligen se en korsning mellan schimpans och människa.

du kan va korsning mellan schimpans o människ


   
SvaraCitera

reben:

du kan va korsning mellan schimpans o människ

isf vill jag se mig själv men jag är för dum för o fatta att man kan göra det med spegel


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

thl*kt N.:

isf vill jag se mig själv men jag är för dum för o fatta att man kan göra det med spegel

schimpanser fattar väl det. dom är väl asasmarta? minns du inte när vi tävlade mot schimpans o losa hela tiden


   
SvaraCitera

reben:

schimpanser fattar väl det. dom är väl asasmarta? minns du inte när vi tävlade mot schimpans o losa hela tiden

jo det var därför det var ett skämt


   
SvaraCitera
Exner

thl*kt N.:

jo det var därför det var ett skämt

Vad tävlade ni i=?


   
SvaraCitera

Liger = tiger och lejon. Mycket glad

Liger_couple.jpg


   
SvaraCitera

Exner:

Vad tävlade ni i=?

typ memorera sekvenser på museum


   
SvaraCitera

tycker det är dåligt om det får djuren att lida - annars är det ok


   
SvaraCitera
Exner

thl*kt N.:

typ memorera sekvenser på museum

Var det jobbigt?


   
SvaraCitera

sedan kanske det kan finnas andra betänkligheter jag inte kommer på nu men som ändå är relevanta. 


   
SvaraCitera

tycker det verkar dumt 

vill dock berätta en historia om några hybridhundar jag såg nyligen i sydamerika. det var en snubbe som bodde i en by i djungeln som hade lyckats tämja en typ djungelräv som såg ut såhär
3211649800_558fea9e77_b.jpg

eftersom den bodde bland människor så blev den påsatt av hundar och fick några ungar... tror de flesta dog men byns läkare tog hand om en som överlevde. den var rätt trogen läkaren och följde med honom vart han än gick...


   
SvaraCitera

Exner:

Var det jobbigt?

nej det var njutbart, om än dock förvisso schimpansen besegra oss


   
SvaraCitera
Exner

thl*kt N.:

nej det var njutbart, om än dock förvisso schimpansen besegra oss

Lite Fint På Något Sätt?


   
SvaraCitera