Idag den 1/8 är det alla flickvänners dag, hattens dag, örtens dag och senapens dag.
Idag, andra augusti är det Makedoniens nationaldag. Det var också den andra augusti som Adolf Hitler blev Führer i Tyskland 1934. Irak invaderade Kuwait för 25 år sedan idag. Så mycket information man kan hitta i sin egen almanacka.
Idag den 2/8 är det världsvänskapsdagen.
var är storchen?
ahapp
Idag den 4/8 är det alla systrars dag.
Idag den 6/8 är det international IPADay, internationella dagen för frisk andedräkt och hiroshimadagen.

Välkommen tillbaka stork. Tråden kändes inte likadan utan dig.
Storchen84:
Idag den 6/8 är det international IPADay, internationella dagen för frisk andedräkt och hiroshimadagen.
åh herr stork du e tbx 

Xuzkie:
Välkommen tillbaka stork. Tråden kändes inte likadan utan dig.
+3
den där lavendel och den där ojsan och den där extra storchen84 var inte alls samma sak som den vanliga storchen84
Storchen84:
hejj
Idag den 7/8 är det internationella öldagen.
Xuzkie: Välkommen tillbaka stork. Tråden kändes inte likadan utan dig.
S3ON: åh herr stork du e tbx
mynona: +3
den där lavendel och den där ojsan och den där extra storchen84 var inte alls samma sak som den vanliga storchen84
mens: hejj
Hej och tack
tror dock jag hade behövt nån dag eller två till då det är lite saker just nu men aja, nu är jag tillbaka och här för att stanna - tror jag, så länge inget oförutsett händer.

Storchen84:
Idag den 7/8 är det internationella öldagen.Hej och tack
tror dock jag hade behövt nån dag eller två till då det är lite saker just nu men aja, nu är jag tillbaka och här för att stanna - tror jag, så länge inget oförutsett händer.
Margareta
Känns tryggt