Aviseringar
Rensa alla

Instagram


Ämnesstartare

Har gjort snapchat, kik så nu blir det instagram. Gammal som man är så är man efter men har det nu med! Så tänkte fråga vilka som har och vad era åsikter är? Och har man tur kanske det finns nån kul att följa eller som vill följa en 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Tumme upp

Vad heter du på Instagram då? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
Tumme upp

Vad heter du på Instagram då? 🙂

Vet inte om jag vågar säga öppet i forumet xD Vill inte ha en biljon följare och känner att jag inte är intresserad av att låta alla umare se, även om de inte bryr sig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vet inte om jag vågar säga öppet i forumet xD Vill inte ha en biljon följare och känner att jag inte är intresserad av att låta alla umare se, även om de inte bryr sig 🙂

Alrighty then ( ._.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robinjohansson16 om du vill följa o bli följd, aktiv när jag känner för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: Alrighty then ( ._.)

Blink

Reeeetooo:
Robinjohansson16 om du vill följa o bli följd, aktiv när jag känner för det!

Hm, maybee Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vet inte om jag vågar säga öppet i forumet xD Vill inte ha en biljon följare och känner att jag inte är intresserad av att låta alla umare se, även om de inte bryr sig 🙂

gull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

gull

Gulligullgull! Söt 
Jobbar mig förresten sakta uppåt Blink

32501_1278190579.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Jobbar mig förresten sakta uppåt

Det är bra bateman Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar instagram, det är trevligt tidsfördriv och fungerar säkerligen som bekräftelse för många. Vet inte om det är en säker kur för det dock. Men men!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Det är bra bateman Skål

Hehe tack, fast dock inte till din nivå! Satsar nog på typ hålla mig vid något tvåsiffrigt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hehe tack, fast dock inte till din nivå! Satsar nog på typ hålla mig vid något tvåsiffrigt xD

Varför?:3


   
SvaraCitera
time
 time

Heter elefantra på instagram, bara att följa om du vill se hur en admin festar bort sin lediga tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hehe tack, fast dock inte till din nivå! Satsar nog på typ hålla mig vid något tvåsiffrigt xD

Skäm inte ut mig, nu. Tycker det är lite pinsamt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Heter elefantra på instagram, bara att följa om du vill se hur en admin festar bort sin lediga tid.

men okej kan du sluta vara så helvetes snygg


   
SvaraCitera