Aviseringar
Rensa alla

Inte glad


patrick bateman:

Nu finns det inget folk...

Är du säker? Patrick.. Det finns massvis av folk som jobbar för att hjälpa en om man mår dåligt. Jag lovar, att det är skönt, och man får hjälp. Du verkar så deppig, du är värd att inte vara deppig. Snälla, prata med nån om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Så fort det liksom går lite uppåt så är det bara en tidsfråga innan det blir ännu sämre en innan igen

Så är det för... ja, dom flesta. För vissa går det bara neråt o neråt för att gå en aning uppåt sen neråt igen, för ännu färre går det mer bra än vad det går dåligt, för dom flesta så går det jämnt ut - det kan inte gå bra jämnt. Se det från det ljusa sidan - äntligen är det (lite)snöMycket glad eller nåja, jag utgår ifrån att du har det, då det kommit lite i Gbg... och jag säger lite, men bättre än ingetGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Är du säker? Patrick.. Det finns massvis av folk som jobbar för att hjälpa en om man mår dåligt. Jag lovar, att det är skönt, och man får hjälp. Du verkar så deppig, du är värd att inte vara deppig. Snälla, prata med nån om det

Haha Elise! Varför har du bytt användare? Galen Jo, klart det finns folk. Finns professionell hjälp men det vill jag inte och det finns ju typ internet vänner och så, och det är trevligt. Men det finns ingen på riktigt typ. Men nu har problemet dock börjat lösa sig lite tror jag så är någorlunda lugnt de närmsta dagarna, hoppas jag 🙂

Storchen84:

Så är det för... ja, dom flesta. För vissa går det bara neråt o neråt för att gå en aning uppåt sen neråt igen, för ännu färre går det mer bra än vad det går dåligt, för dom flesta så går det jämnt ut - det kan inte gå bra jämnt. Se det från det ljusa sidan - äntligen är det (lite)snöMycket glad eller nåja, jag utgår ifrån att du har det, då det kommit lite i Gbg... och jag säger lite, men bättre än ingetGlad

Hjärta

Ja men inte så här hårt, visst slår det säkert vissa ännu hårdare men det är även lite individuellt och det har slagit mig extremt hårt många gånger. Det skulle iaf kunna gå bra lite oftare och inte typ 1 av 0 gånger. Men jo, lite trevligt med snön håller jag med om. Fortsätter det kanske jag äntligen får åka pulka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
tror att steg 1 är att sluta se sig som ett offer och att tänka att man får försöka ist för att allt alltid går dåligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

Jag såg ditt inlägg, men som du märkte valde jag att inte svara på några inlägg från början. Hur som helst så var grejen att jag försökte, det blev bättre men sen katastrofalt sämre, men nu är det rätt okej ändå. 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Haha Elise! Varför har du bytt användare? Galen Jo, klart det finns folk. Finns professionell hjälp men det vill jag inte och det finns ju typ internet vänner och så, och det är trevligt. Men det finns ingen på riktigt typ. Men nu har problemet dock börjat lösa sig lite tror jag så är någorlunda lugnt de närmsta dagarna, hoppas jag 🙂

Hata andra namnet...
Jag förstår dig. Men tänk på att.kurator osv är rätt bra, de kan hjälpa osv.
Skönt att det börjar bli bättre! Hoppas allt löser sig och att det blir.bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jag såg ditt inlägg, men som du märkte valde jag att inte svara på några inlägg från början. Hur som helst så var grejen att jag försökte, det blev bättre men sen katastrofalt sämre, men nu är det rätt okej ändå. 

tycker att det var värt att uppmärksamma det

kommer inte bli bättre långsiktigt om du inte ändrar tankesätt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Hata andra namnet...
Jag förstår dig. Men tänk på att.kurator osv är rätt bra, de kan hjälpa osv.
Skönt att det börjar bli bättre! Hoppas allt löser sig och att det blir.bättre!

Haha, detta var lite finare faktiskt 🙂 Nej, fyfan. Kuratorn i skolan är ett monster, på riktigt. Grejen är ju med detta dock att jag inte mår dåligt så, mådde dåligt pga en människa. Tack 🙂

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

tycker att det var värt att uppmärksamma det

kommer inte bli bättre långsiktigt om du inte ändrar tankesätt 

Kanske inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, detta var lite finare faktiskt 🙂 Nej, fyfan. Kuratorn i skolan är ett monster, på riktigt. Grejen är ju med detta dock att jag inte mår dåligt så, mådde dåligt pga en människa. Tack 🙂

Kanske inte

kan garantera dig att d inte blir bättre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

kan garantera dig att d inte blir bättre 

Nää, du har rätt, jag vet det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Nää, du har rätt, jag vet det. 

kram 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Haha, detta var lite finare faktiskt 🙂 Nej, fyfan. Kuratorn i skolan är ett monster, på riktigt. Grejen är ju med detta dock att jag inte mår dåligt så, mådde dåligt pga en människa. Tack 🙂

Visst är det!? Gillar det.jätte mkt. Åh,våran kurator är underbar. Jobbar mkt med henne och en annan lärare, och fyra andra elever 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

kram 

Tack. Hoppas allt är bra med dig förresten!

Lotus Elise:

Visst är det!? Gillar det.jätte mkt. Åh,våran kurator är underbar. Jobbar mkt med henne och en annan lärare, och fyra andra elever 

Hehe japp! 🙂 soft, vad sysslar ni med då? Vår kurator är en obehaglig och creepy kärring på 700 år typ, läskig är hon. 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Tack. Hoppas allt är bra med dig förresten!

Hehe japp! 🙂 soft, vad sysslar ni med då? Vår kurator är en obehaglig och creepy kärring på 700 år typ, läskig är hon. 

Kamratstödjar grejsGlad våran är typ trettiofem, jätte snäll.och trevlig och väldigt förstående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Kamratstödjar grejsGlad våran är typ trettiofem, jätte snäll.och trevlig och väldigt förstående.

Coolt! Det låter ju bra 🙂 Nice, låter som en bra kurator då.


   
SvaraCitera