Aviseringar
Rensa alla

iPhone betalningproblem


Ämnesstartare

Tjena, du/ni som hjälper mig är guld värda

Det är så att jag bestämde mig för att köpa en uppdatering på ett spel på app store, och min pappa skulle betala in och han vill inte lämna ut sitt riktigt konto nummer så baken hade en lösning, man kunde skapa en engång kort och ladda det med en viss summa och vi skapade "kortet" och betalade in allt gick som det skulle. Men nu efter 1 vecka har det kommit att jag måste lämna in mina kontouppgifter igen eftersom något tydligen gick snätt då och det kan jag inte eftersom min pappa inte vill lämna ut sitt kortnummer pga säkerheten och jag kan inte ladda ner eller uppdatera några appar innan jag lämnat in kontonummer, vad ska man göra?

Snälla svara inte ring apple eller nån annan support för det hade jag kunnat göra men vill inte


   
Citera

Det går att välja inget kort för ITunes kontot också. 


   
SvaraCitera

skit i att uppdatera. på sånadär engångskort har man d tillgängligt i 30 dagar, så de har 3 veckor på sig att rätta till d om det nu är sant att det gick snett

NI BLIR RÅNADE!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
skit i att uppdatera. på sånadär engångskort har man d tillgängligt i 30 dagar, så de har 3 veckor på sig att rätta till d om det nu är sant att det gick snett

NI BLIR RÅNADE!!!!!

Hur menar du, ska jag vänta 3 veckor på att de ska rätta till sitt misstag eller? vad händer sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Det går att välja inget kort för ITunes kontot också. 

ingen anning


   
SvaraCitera

HappyAmigo:

ingen anning

Vad då ingen aning? Han skrev ju att det går att välja "inget kort" för iTunes-kontot, det betyder att det går att göra så, inte att du behöver ha en aning om det (vilket du har nu, hur som helst)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Vad då ingen aning? Han skrev ju att det går att välja "inget kort" för iTunes-kontot, det betyder att det går att göra så, inte att du behöver ha en aning om det (vilket du har nu, hur som helst)!

Funkar inte i mitt fall, jag måste välja ett kort eftersom jag har köpt en upgradering


   
SvaraCitera

HappyAmigo: jag har köpt en upgradering

HAR DU KÖPT DEN SÅ HAR DU VÄL KÖPT DEN ELLER HAR JAG MISSAT NÅN BASICGREJ I EKONOMIKURSERNA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

HAR DU KÖPT DEN SÅ HAR DU VÄL KÖPT DEN ELLER HAR JAG MISSAT NÅN BASICGREJ I EKONOMIKURSERNA?

Ej om du ska hålla på ska kan du ta och sticka härifrån, jag har köpt det MEN det står att det har uppståt faktureringproblem, fattar du nu eller vill du ha det bit för bit ??


   
SvaraCitera

HappyAmigo:

Ej om du ska hålla på ska kan du ta och sticka härifrån, jag har köpt det MEN det står att det har uppståt faktureringproblem, fattar du nu eller vill du ha det bit för bit ??

du har ett problem med banken som utfärdade kortet. kontakta dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

du har ett problem med banken som utfärdade kortet. kontakta dem.

Okej, tack 


   
SvaraCitera

LolRullar ögonen


   
SvaraCitera

HappyAmigo:

Okej, tack 

och vill du ha det "bit för bit" på samma trevliga sätt som du erbjöd mig låter det som att pengarna inte hann dras ifrån kontot innan kortet slutade fungera. tips för framtiden: fyll arton, skaffa eget visakort eller köp inget.


   
SvaraCitera