debepe:
Känner mig så naiv... Jag trodde faktiskt det var ok att vara trevlig osv. men borde ju inte tillåtit ngn kontakt alls första gången han ringde. Ville dock inte verka grinig, för folk får oftast det intrycket av mig, och efter allt som hänt med mitt ex tänkte jag att jag kunde visa vem jag egentligen är.Men idag sa mitt ex att "du får bestämma idag om du vill ha kontakt med min bror eller inte. Är du intresserad av honom? Är det honom du vill ha?" svarade Nej flera gånger, för jag är inte intresserad(!) och då sa han: Dåså, för vänner kan ni inte vara, det är skitsnack. Någon gång blir man kåt och då händer något.
hahaha de vet om hur sviniga de kan vara
Fast det där hållee jag med om. Om båda är snygga kan de inte vara vänner. Om den ena däremot är skitful då äre friendzone
Var utsatt för liknande förut, skrev några gånger att jag inte vill ha kontakt, och bad honom sluta kontakta mig. Han fortsatte skriva osv flera ggr, trots att jag 100% ignorerade. Till slut kände jag att det räckte, skrev att det är olagligt att upprepade gånger kontaktamänniskor som tydligt inte vill ha kontakt, skrev att jag nu har tillräckligt med material för en polisanmälanoch nästa gång han kontaktar mig anmäler jag.
Han reagerade med "AH MEN DÅ ANMÄLER JAG DIG FÖR HOT DÅ"
Enda hotet jag ngonsin gett honom är det om polisanmälan. Tror inte polisen uppfattar det som olagligt. Sluppit honom sen dess iaf, skönt.
debepe:
Ne, aldrig! Bara mitt ex men vill inte ha kontakt men om han undrar ngt om det senaste osv. eller om han vill prata ut så finns jag där för hnm - även om han inte finns där för mig
VARFÖR???? strunta i dom båda helt!!
gud...
Kan du byta till ett nytt telefonnummer och ha det hemligt/dolt?
debepe:
Ne, aldrig! Bara mitt ex men vill inte ha kontakt men om han undrar ngt om det senaste osv. eller om han vill prata ut så finns jag där för hnm - även om han inte finns där för mig
Varför gör du såhär mot dig själv?
vafan debepe. du behandlar dig själv som en planka. folk går på dig! tycker du att är du värd det?

men släpp åsnajävlarna och gå vidare och lev ditt eget liv. hade förstått om någon av de var trevlig mot dig, men båda är äckliga idioter bara guuuud
elverpigen: Varför gör du såhär mot dig själv?
Bryr mig om honom, är öppen för alla som jag bryr mig om.
kukoxo: men släpp åsnajävlarna och gå vidare och lev ditt eget liv. hade förstått om någon av de var trevlig mot dig, men båda är äckliga idioter bara guuuud
han som ringer mig juu :S har ingen kontakt med ngn av dem nu!
tevepro: vafan debepe. du behandlar dig själv som en planka. folk går på dig! tycker du att är du värd det?
Tycker inte jag gör det... Han förtjänade att få veta hur hans bröder är
FruLiten: VARFÖR???? strunta i dom båda helt!!
har ju gjort det! men hans familj bor på samma gata som ajg... Svårt att undvika dem då, bäst att vara på den säkra sidan
elverpigen: Sluppit honom sen dess iaf, skönt.
Skönt, vet hur det kan vara när folk inte låter en vara... Å andra sidan vet jag också hur det är att bli ignorerad, men jag har bara blivit det av konstiga människor eller så inbillar jag mig :s
Hjärtlös: Kan du byta till ett nytt telefonnummer och ha det hemligt/dolt?
Jag har abonnemang och min pappa har hand om det, annars hade jag bytt för länge sedan
Knegaren: Fast det där hållee jag med om. Om båda är snygga kan de inte vara vänner. Om den ena däremot är skitful då äre friendzone
Jag tycker hans bror är skitful 😐 men jag vet att han kommer snuska sig, dessutom har jag ingenting att säga honom så vill inte ha honom i mitt liv.
Han ljög till och med om sin ålder... Haha äckligt 🙁
Knegaren: men sen är jag ju smart också. Visst med polare eller när man druckit brännvin är en sak men bara gå fram och kicka ner nån och råna denne känns onödigt. Har ju redan pengar.
Hahaha, ja, bra att du tänker så 🙂 förresten gillar jag smarta killar, tror att alla tjejer gör det. Mitt ex var inte så smart så det orsakade en hel del problem
isola: Neej inte honom heller!
Han kommer inte höra av sig till mig ändå så inget att oroa sig för 🙂
debepe: Jag har abonnemang och min pappa har hand om det, annars hade jag bytt för länge sedan
Säg till din pappa att du vill byta nr, så kan han ringa till sitt telefonbolag så kan de ändra nummer på ditt abonnemang.
polisanmäl honom bara om han inte fortsätter,. min förra va kille va också sjukt jobbig, som du säger, ett misstag och man är körd. vissa snackar massor med skit, men egentligen, vem bryr sig om vad dom tycker och vad dom säger? de som känner dig, asså dina vänner, vet att inget är sant , att du försöker kontakta honom osv. Och du har också bevis, att han är helskum haha, Och jag tkr du borde säga till mer bestämt att han verkligen ska lämna dig ifred, annars så polisanmäler du honom, typ vad har du för utväg annars? för om du säger till snällt kommer han att fortsätta 🙁
Lycka till:)
FruLiten: Säg till din pappa att du vill byta nr, så kan han ringa till sitt telefonbolag så kan de ändra nummer på ditt abonnemang.
Min pappa fungerar inte så. Han frågar "vad är problemet" osv.Ett problem med abonnemang under hans namn är att hans gamla kompisar ringer till mig för att få tag på honom, men det är en dålig ursäkt till att byta nummer
Varför ens byta nummer när de slutat nu? Mitt största problem är inte att han ring/smsat, utan att folk ska prata om mig. Inte dagligen utan bara 1 gång. Att han säger till mitt ex "den där djävla horan ringer mig" är mitt problem, inte att han kanske ringer upp mig igen :/ för då är det bara att ignorera. Tror inte han kommer stalka sönder mitt liv; han har för många problem för att hinna göra det.
muwha: men egentligen, vem bryr sig om vad dom tycker och vad dom säger?
Bryr mig inte egentligen men folk som de umgås med är sliskiga, inkompetenta idioter.. Vissa av dem iaf. Och jag vill inte att äckliga killar ger mig äckliga blickar på stan eller säger "du, hon har legat med den, den och den" när jag inte gjort det! Var med om sådant ett par gånger under och efter vårt förhållande, ganska drygt
muwha: Och du har också bevis, att han är helskum haha, Och jag tkr du borde säga till mer bestämt att han verkligen ska lämna dig ifred, annars så polisanmäler du honom, typ vad har du för utväg annars? för om du säger till snällt kommer han att fortsätta 🙁
Du har rätt och så var det förut men den senaste tiden var det Jag som ville få tag på honom men då inte på ett jobbigt sätt. Han kysste mig, försökte ha sex med mig osv. fastän han skulle flytta. Jag tänkte att det fortfarande var ngt och drf ville jag säga hejdå på ett fint sätt men blev totalignorerad. Så på så sätt är det jag som varit jobbigare än han.
Drf är det lätt för dem att påså att jag hört av mig till hans bror, för att försöka få kontakt med honom. Men som du säger, det är ju inte realistiskt... men de är idioter. Man vet aldrig vad de drar för slutsatser.
Det är lugnt mellan oss nu, antingen hatar de mig eller så låtsas de hata mig. Själv bryr jag mig inte så mycket
Tack 🙂