saxaren: Ja den ja! Du måste se den. Möjligtvis första filmen jag grät till haha. Jag som trodde jag var manlig:P Aa man får hoppas det kommer nån bra julfilm i år på bio.
Haha det är starkt att kunna grina till film! Tack för tipset då, kan kika på den 🙂 Får hoppas på det fast vore nöjd med nån film som vore bra och värd att se på bio bara, behöver inte ens vara julfilm 🙂
Ja jävlars, Musikhjälpen drar ju igång i december, fan vad gött!!
Istechetvåpunktnoll: Ja jävlars, Musikhjälpen drar ju igång i december, fan vad gött!!
Musikhjälpen? 🙂
patrick bateman:
Musikhjälpen? 🙂
Inte hört talas om det? Riktigt jävla feel good-tv och mysigt kolla här
Istechetvåpunktnoll: Inte hört talas om det? Riktigt jävla feel good-tv och mysigt kolla här
Nope, faktiskt inte. Coolt, tack för tipset. Får kolla upp det 🙂
Nu är programledarna i årets Musikhjälpen avslöjade! Kodjo, Sarah Dawn Finer och Emma Knyckare! REAKTIONER??
Jag älskar Emma Knyckare! Sarah Dawn Finer är mysig, helt okej.. Kodjo är jag trött på. Men första gången det är två kvinnor va? 
patrick bateman:
Haha det är starkt att kunna grina till film! Tack för tipset då, kan kika på den 🙂 Får hoppas på det fast vore nöjd med nån film som vore bra och värd att se på bio bara, behöver inte ens vara julfilm 🙂
Haha inte för mig längre:P Ja du måste se den, kommer inte ångra dig. 47 Ronin kommer på juldagen. Undra om den är bra. Keanu Reeves i någon slags samuraifilm.
saxaren: Haha inte för mig längre:P Ja du måste se den, kommer inte ångra dig. 47 Ronin kommer på juldagen. Undra om den är bra. Keanu Reeves i någon slags samuraifilm.
Haha varför inte? Gott, ska jag göra då 🙂 haha ja jag har sett trailer på den, vetefan om det är nåt att ha alltså. Känns som Keanu Reeves har passerat sitt bäst före datum
Anchorman 2 och 12 Years A Slave tror jag kommer runt jul, de ser jag fram emot!
igår köpte jag julpynt till stallet begagnat för 130 kr. + ett par julböcker och en ornament till min lgh (eller bil kanske lol)

elverpigen: igår köpte jag julpynt till stallet begagnat för 130 kr. + ett par julböcker och en ornament till min lgh (eller bil kanske lol)
Haha vad duktigt! Låter som ett bra pris och ute i god tid 🙂
Fina grejer med