Aviseringar
Rensa alla

Julklappsköp


mens
 mens
Ämnesstartare

Har ni börjat köpa julklappar än? Känner mig som en pensionär med mitt året runt dettaskullenogkunnapassasomjulklapptillhen-tänk.

*julig bild*


   
Citera

Köper inte julklappar typ. Köper väl nån finchoklad till mamma o nåt till pappa. Inget som behöver planeras Söt


   
SvaraCitera

men för helvete november har knappt börjat


   
SvaraCitera

Ända julklappen jag börjat med är en bok till syrran med bilder på min systerdotter Glad


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Blir inga julklappar.


   
SvaraCitera

Njaaaa. Har väl det i tankarna mer vad jag ska köpa


   
SvaraCitera

Jag ska ge kartonger på saker folk vill ha och lägga i ett brev där det står "You aint getting shit for christmas! /$anta" Gjorde det förra året så


   
SvaraCitera

Köper några rent symboliska julklappar till familen typ någon chokladkartong eller liknande. Eller ett restaurangbesök med 3-rätters. Beror på vilket humör jag är på.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Blivande_japan:
men för helvete november har knappt börjat

jamen jag vet... har väl blivit smittad av julreklamen som ideligen dimper ned i brevlådan

Tigerdrottningen:
Köper inte julklappar typ. Köper väl nån finchoklad till mamma o nåt till pappa. Inget som behöver planeras Söt

stoner:
Köper några rent symboliska julklappar till familen typ någon chokladkartong eller liknande. Eller ett restaurangbesök med 3-rätters. Beror på vilket humör jag är på.

köper vissa symboliska grejer men kul att köpa lite personliga saker också. får dåligt samvete om någon köper något fint till mig så har jag ej råd att köpa ngt lika fint tillbaka. uhu sådan kommersialism.


   
SvaraCitera

mens:

jamen jag vet... har väl blivit smittad av julreklamen som ideligen dimper ned i brevlådan

köper vissa symboliska grejer men kul att köpa lite personliga saker också. får dåligt samvete om någon köper något fint till mig så har jag ej råd att köpa ngt lika fint tillbaka. uhu sådan kommersialism.

Vi är inte så noga med att det ska vara personligt. Troligtvis får jag "bara" pengar eller presentkort Glad


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Vi är inte så noga med att det ska vara personligt. Troligtvis får jag "bara" pengar eller presentkort Glad

Det kan man ju göra lite personligt i och med affär iof


   
SvaraCitera

mens:

Det kan man ju göra lite personligt i och med affär iof

Jo men det är ju oftast inte nåt speciellt :$


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Jo men det är ju oftast inte nåt speciellt :$

nä sant


   
SvaraCitera

För lite julkänsla ute för det, de har inte satt upp nå ljuslyktor lr ngt på stan ännu, vad fan e problemet? :$ 


   
SvaraCitera

NEMI:
Blir inga julklappar.


   
SvaraCitera