Aviseringar
Rensa alla

Kär ångest


Ämnesstartare

Jag är en kille på 15 år. På Valborg hånglade jag med en tjej på fyllan (har fortfarande ångest). Detta var med min crush kompis. Innan Valborg var mitt crush kär i mig och helgen innan Valborg blev jag kär i henne. Hon fick reda på att jag var kär i henne men det kändes som att hon inte var lika intresserad då. Hon fick reda på att jag hånglade med hennes kompis, och nu visar hon inget som helst intresse för mig utan haffar min bästa kompis istället. :'( hursomhelst är jag nu kär i henne mer än någonsin och vet fan inte vad jag ska göra... Jävligt tacksam för svar :/


   
Citera
Ämnesstartare

crush


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta hur du känner då! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske ska berätta hur du känner? berätta hur det egentligen stod till? om hon negligerar det så finns det inget annat att göra. hoppas det ordnar sig på ett eller annat sätt. kram. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow, låter som ett avsnitt av sunset beach Rodnar vem är styvbrorn? :$


   
SvaraCitera

prata med henne. red ut era känslor. hon kanske bara agerar på någon svartsjuka??


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

berätta hur du känner annars hur ska hon lista ut hur det står till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGER:
berätta hur du känner annars hur ska hon lista ut hur det står till

Ska jag alltså bara säga, "jag måste få prata med dig" eller? Jag måste prata med henne privat så jag vet inte vad jag ska säga... (Döm mig inte, jag vet att jag är dum i huvet när jag är kär)


   
SvaraCitera
reben

gunar1234567890:

Ska jag alltså bara säga, "jag måste få prata med dig" eller? Jag måste prata med henne privat så jag vet inte vad jag ska säga... (Döm mig inte, jag vet att jag är dum i huvet när jag är kär)

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får försöka umgås med henne och berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du hånglar med hennes kompis - jon satsar på din kompis
U see it? Antingen tycker hon inte att det var okej och att din kompis är bättre eller så vill hon göra dig svartsjuk och ge igen


   
SvaraCitera