Aviseringar
Rensa alla

Killar som dissar, varför?


Ämnesstartare

Ni killar, kan ni svara på varför man dissar tjejer på ex snap? Är det för att markera för tjejen att hon är för på? Eller är det för att spela svårfångad och göra henne osäker?


   
Citera
reben

man ksk inte gillar tjejen. dina alternativ är oxo ganska rimliga.


   
SvaraCitera
Kudhos

Det kanske inte handlar om dig?


   
SvaraCitera

Kanske är killen inte intresserad.


   
SvaraCitera

För man har något bättre för sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Kanske är killen inte intresserad.

Han la till mig på snap och vi har skickat typ fyra gånger, kan en kille ogilla en tjej så snabbt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Det kanske inte handlar om dig?

Hur menar du då?


   
SvaraCitera
b1son

pga killar är i allmänhet väldigt opålitliga


   
SvaraCitera

Alla kan ju inte sitta och snapa med dig hela tiden...


   
SvaraCitera
Kudhos

Nannabanna0:

Hur menar du då?

Han kanske har fått mycket för sig. Mycket hemma/skolan/fritiden. 


   
SvaraCitera

Nannabanna0:

Han la till mig på snap och vi har skickat typ fyra gånger, kan en kille ogilla en tjej så snabbt?

Kanske har han annat för sig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Alla kan ju inte sitta och snapa med dig hela tiden...

Nej det förstår jag också. Men han addade mig på snap och vi har inte skickat mycket alls och han börjar redan att dissa


   
SvaraCitera
Cobrak

Vi är alla olika individer med olika teorier och tankar. Med den reservation sagd bör du ställa din fråga mot den som utfört de handlingar du reagerar på. Vi kan reflektera och bygga svar utifrån vad vi tror, och trots att det är någorlunda näringsrikt med diverse synvinklar och perspektiv är det bättre att vara rak på sak mot den du ifrågasätter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Han kanske har fått mycket för sig. Mycket hemma/skolan/fritiden. 

Ja sant, men om det är en tjej man vill lära känna så brukar man svara, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
Vi är alla olika individer med olika teorier och tankar. Med den reservation sagd bör du ställa din fråga mot den som utfört de handlingar du reagerar på. Vi kan reflektera och bygga svar utifrån vad vi tror, och trots att det är någorlunda näringsrikt med diverse synvinklar och perspektiv är det bättre att vara rak på sak mot den du ifrågasätter.

Så du tycker att jag ska fråga honom "varför svarar du inte?" Jag tycker det låter klängigt att skriva till en människa jag knappt känner än. Men jag vill ju veta varför...


   
SvaraCitera