Aviseringar
Rensa alla

Klädstil Killar


Ämnesstartare

Hej typ, de är så att jag behöver lite hjälp med rätt klädstil till mig. Är 17 och kille. 167 lång. (Smal) Jag hade för några årsedan den där tönt stilen med typ mjukis vardag och hoodies men den tiden är över sen började jag Högstadiet. Hade väl lite bättre då men jag vet inte om de var jag ändå. Så i nian så Hade jag blandat. Alltså typ Chinos och inbland skjorta men vanligtvis bara hood tröja.Blev lite retad av det back then.Så nu i Gymnasiet så har min hjärna utvecklats lite mer och jag har försökt  att klä mig bättre, en vanlig dag dag brukar min outfit vara nike air skorchinos fortfarande, inga kepsar el nått sånt. Barbour Jacka och nån märkes tröja typ morris, gant o dom. Tror det är mer jag men hur mycket bryr sig omgivningen om va d man har på sig? Är fett osäker och typ rädd . Gör klädstilen en till en viss person? 


   
Citera

image_1.jpgimage_2.jpgimage_3.jpgimage_4.jpg
Typ detta? Du låter som en överklass snobb. Men snyggt är det iaf 


   
SvaraCitera

Personligen så hatar jag att ha klädmärken och tryck på kläder. Det är så jävla fult. Varför ska man visa vad man har för klädmärke på sig?

Jag bryr mig inte så mycket vad en person har på sig men en del i min klass går klädd som du beskrev ungefär varje dag. Galen


   
SvaraCitera

Diggar fan inte morris alltså... 


   
SvaraCitera

Pls, säg inte att du är snobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Pls, säg inte att du är snobb

har aldig sagt eller ens tänkt på det


   
SvaraCitera

muffintopp:

har aldig sagt eller ens tänkt på det

Nej men dom kläderna är ett exakt vad en snobb hade haft.

Men okej för att svara på din fråga om klädstilar: Börja ha jeans. Skaffa typ adrian hammond hoodie eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Nej men dom kläderna är ett exakt vad en snobb hade haft.

Men okej för att svara på din fråga om klädstilar: Börja ha jeans. Skaffa typ adrian hammond hoodie eller nått.

Alltså, Jeans är inte min grej riktigt. Dom är så stela 


   
SvaraCitera

muffintopp:Jag hade för några årsedan den där tönt stilen med typ mjukis vardag och hoodies 

Tack Glad


   
SvaraCitera

muffintopp:

Alltså, Jeans är inte min grej riktigt. Dom är så stela 

finns mjuka, kolla på jack&jones. Jag var där denna veckan och såg ett par väldigt mjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Tack Glad

Hah menade inte kränka så men du fattar vad jag menar? Alltså den stilen om man tar bort ordet 'tönt'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

finns mjuka, kolla på jack&jones. Jag var där denna veckan och såg ett par väldigt mjuka.

Dom ska ju vara snygga oxå


   
SvaraCitera

muffintopp:

Dom ska ju vara snygga oxå

Jo men det var dom, dom kostar 1000kr om du ville veta


   
SvaraCitera

adaq:

Tack Glad

hahaha dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Jo men det var dom, dom kostar 1000kr om du ville veta

Hur ser dom ut då? Bra pris!


   
SvaraCitera