Fingerprints:
Chilla. Finns inte ett enda raderat meddelande i denna tråd.
Hmm, tre alternativ då. Antingen har det funnits en annan tråd som jag postat i, eller så håller jag på att bli tokig, eller så är det hela en konspiration.
Klurigt.
Fingerprints:
Chilla. Finns inte ett enda raderat meddelande i denna tråd.
Varför ljuger du fingerprints?
Schism:
En moderator har tagit bort ett inlägg författat av dig, ja.
Och varför i hela fridens namn tog man bort mitt inlägg?
Knekten: Och varför i hela fridens namn tog man bort mitt inlägg?
Jag har tagit upp saken i modforumet. Förhoppningsvis blir du meddelad orsaken inom kort.
Schism:
Jag har tagit upp saken i modforumet. Förhoppningsvis blir du meddelad orsaken inom kort.
Ett tips kan vara att meddela direkt, utan att man själv behöver ställa massa frågor.
Schism: Jag har tagit upp saken i modforumet. Förhoppningsvis blir du meddelad orsaken inom kort.
Borde det inte finnas inbyggt i funktionen för att ta bort inlägget att man även får ett PM med orsak eller dylikt? Kanske borde föreslås om det ej finns.
Buddah: Borde det inte finnas inbyggt i funktionen för att ta bort inlägget att man även får ett PM med orsak eller dylikt? Kanske borde föreslås om det ej finns.
Det vore ytterst praktiskt.
(Nog med off topic för min del nu.)
typ 3 inlägg on topic av 37, bra jobbat
Kritik: skapa inte sånahär trådar, tycker de sällan bidrar med något positivt
Zymba:
Kritik: skapa inte sånahär trådar, tycker de sällan bidrar med något positivt
de kanske hade bidragit till något positivt om folk vågade vara öppna i dem, det finns konstruktiv kritik och alla gillar fan inte alla. det hade kunnat leda till en mer öppen miljö och till personlig utveckling om någon nämnde något en själv inte hade tänkt på tror jag. *drömscenario*
ply:
de kanske hade bidragit till något positivt om folk vågade vara öppna i dem, det finns konstruktiv kritik och alla gillar fan inte alla. det hade kunnat leda till en mer öppen miljö och till personlig utveckling om någon nämnde något en själv inte hade tänkt på tror jag. *drömscenario*
Mm fast den kommer inte att leda till det vilket är min poäng