Aviseringar
Rensa alla

Min katt e dum


oval
 oval

Angelize:

Ja jag vet... jag är tacksam för hittills de 12 år jag o min kisse varit en familj

oj det var väldigt länge! är avis Ledsen har länge velat ha en katt, men dock så hatar min mamma katter....hon tycker att de är egoister och dryga som kissar och river på allting 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oval:

oj det var väldigt länge! är avis Ledsen har länge velat ha en katt, men dock så hatar min mamma katter....hon tycker att de är egoister och dryga som kissar och river på allting 

när du flyttar hemifrån så kan du ju ha en hel hög med katter:) akuthem för katthem vore något, men känslomässigt när de får nya familjer och flyttar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad har du för sorts katt?


   
SvaraCitera

Min katt är också lite dum. Han bajsar alltid bredvid sin kattlåda på golvet, och inte i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vanlig bond/huskatt

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Min katt är också lite dum. Han bajsar alltid bredvid sin kattlåda på golvet, och inte i den.

 Så gör dom om de ogillar sanden eller om lådan e skitig. Min vägrar finsand den där vita som ser ut som kristaller lr annat, han måste ha den gamla hederliga "toalett"


   
SvaraCitera

Angelize:

 Så gör dom om de ogillar sanden eller om lådan e skitig

Den töms och rengörs hela tiden.. Men vem vet, de kanske känner lukten ifrån gammal skit där än.. Kanske måste köpa ny låda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Den töms och rengörs hela tiden.. Men vem vet, de kanske känner lukten ifrån gammal skit där än.. Kanske måste köpa ny låda

de? börja han skita utanför näru fick en till katt kanske? byt sand?


   
SvaraCitera

Angelize:

de? börja han skita utanför näru fick en till katt kanske? byt sand?

Han har alltid skitit utanför lådan.. Har en annan katt som aldrig gör det.. Dom växte upp tillsammans, inte skaffat en ny katt ;p Ja, jag får väl testa det då. Men jag tänkte att lådan har använts så länge, så det kanske är massa ingrott skit i lådan som inte går att få bort som han känner lukten utav, och att det kan vara därför han inte vill vara i lådan också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Den töms och rengörs hela tiden.. Men vem vet, de kanske känner lukten ifrån gammal skit där än.. Kanske måste köpa ny låda

köp fler lådor!

min kisse terrar mig ibland på nätterna när hon vill att jag ska skrapa ihop blötfodret till en hög i hennes skål så hon slipper slicka kanterna. hon drar upp underlägget skålarna står på och smäller ned det i golvet och låter klagande tills man kommer till undsättning. gosetussen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh angelizan, vet du någon bra ansiktsmask att ha över natten? har alltid velat testa en sådan djupverkande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ps har du ej testat pilatens ansiktsmask så måste du göra det bums


   
SvaraCitera