Aviseringar
Rensa alla

Min mamma såg..


mens:

ursäkta?

alltså, vadå småbarn? och det där med hennes pappa...? vad har du fått infon ifrån?


   
SvaraCitera
mens
 mens

sinnessjuk uns:

alltså, vadå småbarn? och det där med hennes pappa...? vad har du fått infon ifrån?

läs trådstarten? antar nu helt kallt att lillebrorsan är liten pga finns väl inte mycket idé att visa videos på den annars


   
SvaraCitera

mens:

läs trådstarten? antar nu helt kallt att lillebrorsan är liten pga finns väl inte mycket idé att visa videos på den annars

okej, jag vet inte, jag anser att man kan visa videos på vuxna människor för varandra, men låt gå. vart står det att pappan skaffat ett nytt liv?

alltså, jag menar egentligen inget illa, känns dock som du har mer info än vad jag kan läsa mig till, trodde du felpostat.


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns:

alltså, vadå småbarn? och det där med hennes pappa...? vad har du fått infon ifrån?

Men läs tråden först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Vad blev hon arg för? Att någon utnyttjar dig på nätet finns det ju såklart risk för men det verkar ju inte ha varit det hon var orolig över. Säg åt din mamma att du är vuxen. Herregu. 

Men det är klart att man kan bli uhuhu:ig över att ens unge växer upp och blir sexuellt aktiv. Speciellt direkt efter att ha sett en bild på en bebis och tänkt tillbaka på hur man själv hade småbarn, och sedan ser sitt nakna fd småbarn på en utmanande bild. Eller så tog hon hon ut över din pappas nya liv på dig.

Hon blev arg över att det just var en bild på mig. 

Vadå min pappas nya liv ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
sluta skicka nakenbilder öht

någon pervis kanske fiskar mellan dig och den önskade mottagaren :)) 

True, efter att min mamma sett bilden kommer jag  aldrig göra det igen. 


   
SvaraCitera

Dishaas:

True, efter att min mamma sett bilden kommer jag  aldrig göra det igen. 

Hur gick det sen?


   
SvaraCitera
mens
 mens

sinnessjuk uns:

okej, jag vet inte, jag anser att man kan visa videos på vuxna människor för varandra, men låt gå. vart står det att pappan skaffat ett nytt liv?

alltså, jag menar egentligen inget illa, känns dock som du har mer info än vad jag kan läsa mig till, trodde du felpostat.

Klart man kan och då gäller ju inte mitt svar men det känns som om hn hade skrivit om det var ngt speciellt lillebrorsan gjorde på videon om det var en vuxen person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Vad blev hon arg för? Att någon utnyttjar dig på nätet finns det ju såklart risk för men det verkar ju inte ha varit det hon var orolig över. Säg åt din mamma att du är vuxen. Herregu. 

Men det är klart att man kan bli uhuhu:ig över att ens unge växer upp och blir sexuellt aktiv. Speciellt direkt efter att ha sett en bild på en bebis och tänkt tillbaka på hur man själv hade småbarn, och sedan ser sitt nakna fd småbarn på en utmanande bild. Eller så tog hon hon ut över din pappas nya liv på dig.

Hon blev arg för att hon aldrig trodde att hon skulle se någon naken bild på mig liksom , hon får ju andra tankar om mig då. 

Vadå min pappas nya liv.. ? 


   
SvaraCitera

mens:

Klart man kan och då gäller ju inte mitt svar men det känns som om hn hade skrivit om det var ngt speciellt lillebrorsan gjorde på videon om det var en vuxen person

okej, men vart står det om pappan? buggar um för mig? är det borttaget? 


   
SvaraCitera

H.ODST:

Men läs tråden först.

tönt. gjort det, även ts ifrågasätter mens inlägg. ska du inte be ts läsa sin egen tråd också?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Dishaas:

Hon blev arg för att hon aldrig trodde att hon skulle se någon naken bild på mig liksom , hon får ju andra tankar om mig då. 

Vadå min pappas nya liv.. ? 

jag läste in att det inte var hennes barn. skyller på din skrivförmåga.


   
SvaraCitera
mens
 mens

skoja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Hur gick det sen?

Vi pratade om det, jag förklarade och hon blev såklart besviken och arg. 
Men gissar på att det blir bättre med tiden..


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns:

tönt. gjort det, även ts ifrågasätter mens inlägg. ska du inte be ts läsa sin egen tråd också?

Det var inte ens det jag syftade på , jag förstod inte heller vart hennes pappa kom ifrån. Om du läser vad du skrev så skrev du "vadå småbarn" det var det jag syftade på ,TÖNT.


   
SvaraCitera