Aviseringar
Rensa alla

Modern tandtråd


mens
 mens
Ämnesstartare

Idag hos tandis tyckte han att jag skulle skaffa en sådan här pga bättre än tandtråd tydligen. Enl honom är den "jättebillig kostar bara en tusning" (mm han får nog göra tvreklamen om företaget får reda på det). Ville be honom att ge mig lite av hans tandläkarpengar om han anser tusen kronor vara "jättebilligt" för en sådan här grej. Kanske får man jättebra tandhälsa iof och då är det ju billigt.

(nä gör ej reklam för denna pryl)


   
Citera

Gissar på att du går till en privat tandläkare som får betalt för att försöka sälja in skiten till sina patienter

köp vanlig tandtråd istället


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

naj folktandvården


   
SvaraCitera

Hade bett honom köra upp pinnen i röven. Vad tusan är det för tandläkare?


   
SvaraCitera

Förstår inte... "Sprutar" den fluorskölj-vätska? Verkar inte vara billigt att fylla på.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Xuzkie:
Förstår inte... "Sprutar" den fluorskölj-vätska? Verkar inte vara billigt att fylla på.

Man kan fylla den med vatten eller fluorvätska. Eller 50/50 om man vill det. Skulle ej köpa den själv men fick jag den i present så skulle jag ju använda den. Eller om den kostade typ tvåhundra spänn.


   
SvaraCitera

mens:

Man kan fylla den med vatten eller fluorvätska. Eller 50/50 om man vill det. Skulle ej köpa den själv men fick jag den i present så skulle jag ju använda den. Eller om den kostade typ tvåhundra spänn.

Ja, förstår inte vad som gör den så dyr.. Inte något som dom massproducerat kanske.


   
SvaraCitera

Skulle lätt kunna köpa en om jag någon gång känner att jag har råd. Är sämst på att använda tandtråd men en såndär skulle jag nog faktiskt orka använda.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Xuzkie:

Ja, förstår inte vad som gör den så dyr.. Inte något som dom massproducerat kanske.

alla tandläkare som gör reklam för dem måste få sin del säkert

Tigerdrottningen:
Skulle lätt kunna köpa en om jag någon gång känner att jag har råd. Är sämst på att använda tandtråd men en såndär skulle jag nog faktiskt orka använda.

jo tänker också lite så.. och då kanske man kan spara in på tandläkarkostnader i längden


   
SvaraCitera

Billigare med tandtråd, och det fungerar bra.


   
SvaraCitera
b1son

blir väl en engångskostnad som betalar sig i längden


   
SvaraCitera

b1son:
blir väl en engångskostnad som betalar sig i längden


   
SvaraCitera

nej. tandtråd ftw


   
SvaraCitera

Tickstart:
nej. tandtråd ftw

Nej


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Nej

precis, nej. tandtråd!


   
SvaraCitera