det är ett fenomen som gärna får dö. Blev nominerad och brydde mig ungefär lika mycket som när någon skcikar en spelförfrågan.
superpojken:
dricka etanol?! herregud
det roligaste är att han ska plugga medicin nästa år, kom till och med in på imperial (ett top universitet i england)
Reeeetooo:
Nu kom även min nominering och jag är fan inte sämre jag. SÅ även om jag är emot det körde vi på.
men 
Reeeetooo:
Hellre en svept än köpa ett lock
finns ingenting som binder dig
du är bara ett stackars offer för den sociala konstruktion som har utvecklats genom åren. *snällklapppåhuvudetochpusspåkinden* det blir nog bättre sen när du lär dig att bryta dess normer 
vart någonstans är det en utmaning att svepa "en" öl?. Känns mer utmanande att ta en stilla söndagspromenad.
shatter:
finns ingenting som binder digdu är bara ett stackars offer för den sociala konstruktion som har utvecklats genom åren. *snällklapppåhuvudetochpusspåkinden* det blir nog bättre sen när du lär dig att bryta dess normer
Passa dig! Annars kanske jag inte är din låtsas pv mer 🙁
Reeeetooo:
Passa dig! Annars kanske jag inte är din låtsas pv mer 🙁
fan
nämen skit bra video, den älskade vi allihop, be proud! :*
men på onsdag då jäkllllllaaaar 
shatter:
fannämen skit bra video, den älskade vi allihop, be proud! :*
men på onsdag då jäkllllllaaaar
va händer på onsdag? 😮 Det var en bra start på en lång kväll igår! 😀
Reeeetooo:
va händer på onsdag? 😮 Det var en bra start på en lång kväll igår! 😀
då behöver jag dig inte längre 😉 alltså kan jag säga vad jag vill utan att du kan hota med att göra fake slut haha^^
Tycker det oftast är rätt tråkigt och fantasilöst/meningslöst. Är inte så mycket för öl i övrigt, men hade hellre sett utmaningar om att bygga kuddfort, baka en tårta, ge pengar till en hemlös.
Du va ju snyggare än jag trodde
Fjanterier. 15 åringar som gör det, Facebook blir sönderspammat. Dock får man se massa hotties. De nya videorna där de skänker till nån fond är mycket bättre
Nog rätt kewlt om man vore 12,5 och skulle dra sin första 50cl, annars mjah vetfan.
/gammal och trist
Det ENDA som man kan se på nyhetsflödet är dessa videos, dom är över hela facebook. Stör mig..