Aviseringar
Rensa alla

neknominate

NEMI
 NEMI

det är ett fenomen som gärna får dö. Blev nominerad och brydde mig ungefär lika mycket som när någon skcikar en spelförfrågan.

SvaraCitera

shatter: en av dem snacka om att dricka etanol

dricka etanol?! herregud

SvaraCitera

superpojken:

dricka etanol?! herregud

det roligaste är att han ska plugga medicin nästa år, kom till och med in på imperial (ett top universitet i england) 

SvaraCitera

Reeeetooo:
Nu kom även min nominering och jag är fan inte sämre jag. SÅ även om jag är emot det körde vi på.

men Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

men Gråter

Hellre en svept än köpa ett lock Skål

SvaraCitera

Reeeetooo:

Hellre en svept än köpa ett lock Skål

finns ingenting som binder dig Icke! du är bara ett stackars offer för den sociala konstruktion som har utvecklats genom åren. *snällklapppåhuvudetochpusspåkinden* det blir nog bättre sen när du lär dig att bryta dess normer Hjärta

SvaraCitera
Draug

vart någonstans är det en utmaning att svepa "en" öl?. Känns mer utmanande att ta en stilla söndagspromenad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

finns ingenting som binder dig Icke! du är bara ett stackars offer för den sociala konstruktion som har utvecklats genom åren. *snällklapppåhuvudetochpusspåkinden* det blir nog bättre sen när du lär dig att bryta dess normer Hjärta

Passa dig! Annars kanske jag inte är din låtsas pv mer 🙁

SvaraCitera

Reeeetooo:

Passa dig! Annars kanske jag inte är din låtsas pv mer 🙁

fan Censur nämen skit bra video, den älskade vi allihop, be proud! :* Hjärta men på onsdag då jäkllllllaaaar Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

fan Censur nämen skit bra video, den älskade vi allihop, be proud! :* Hjärta men på onsdag då jäkllllllaaaar Galen

va händer på onsdag? 😮 Det var en bra start på en lång kväll igår! 😀

SvaraCitera

Reeeetooo:

va händer på onsdag? 😮 Det var en bra start på en lång kväll igår! 😀

då behöver jag dig inte längre 😉 alltså kan jag säga vad jag vill utan att du kan hota med att göra fake slut haha^^

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det oftast är rätt tråkigt och fantasilöst/meningslöst. Är inte så mycket för öl i övrigt, men hade hellre sett utmaningar om att bygga kuddfort, baka en tårta,  ge pengar till en hemlös. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Du va ju snyggare än jag trodde GalenFjanterier.  15 åringar som gör det, Facebook blir sönderspammat. Dock får man se massa hotties. De nya videorna där de skänker till nån fond är mycket bättre

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog rätt kewlt om man vore 12,5 och skulle dra sin första 50cl, annars mjah vetfan. 

/gammal och trist

SvaraCitera

Det ENDA som man kan se på nyhetsflödet är dessa videos, dom är över hela facebook. Stör mig..

SvaraCitera