Aviseringar
Rensa alla

Om utseende


Ämnesstartare

Här är två kvinnors perspektiv på utseende (som jag håller med om): 

Vad tycker ni om utseende? 


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tycker att utseende har en ganska stor roll i et förhållande då! Men klart finns det inga fula människor utan bara mindre attraktiva! Men killar som jag tycker är mindre attraktiva kan en annan tycka är skit snygg, det är de som är bra att alla har olika smaker! Sen är spelar personligheten en stor roll också! för vem vill vara tsm med en skit snygg kille/tjej men att hon/han inte alls är din typ och man inte kan prata om saker utan bara är tsm för han/hon är snygg, det är patetiskt. Personligheten är det som betyder mest men man måste kunna vara attracoöwpjf (hjärnsläpp) till personen att kunna vara tsm med den! Det är vad jag tycker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att ha ett utseende är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en sak jag undrar är hur vissa snygga tjejer tänker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att utseende spelar roll, de som säger annat ljuger. Men, visst. Utseende är naturligtvis inte allt Personlighet är också viktigt, naturligtvis. Men det går väll att kombinera?! Och dessutom, skönheten ligger i betraktarens ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker gällande vadå?

Anura:
en sak jag undrar är hur vissa snygga tjejer tänker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Tänker gällande vadå?

om de kan vara med någon som inte spelar i samma ligga som dem själva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: om de kan vara med någon som inte spelar i samma ligga som dem själva?

spelar alla snygga tjejer fotboll eller ishockey??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

om de kan vara med någon som inte spelar i samma ligga som dem själva?

nej det kan dom inte dom vill inte vara slampor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

spelar alla snygga tjejer fotboll eller ishockey??

nu pratar jag i liga som utseende :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många tjejer, tyvärr, är douchebags och tänker "han är riktigt ful, jag struntar i vem han är, förtjänar snyggare". Har hört det föregående många gånger, men man ska inte dra alla över en kam. Alltså, jag känner mig så olik många andra tjejer tankemässigt. Men om jag ska säga vad jag tycker så hade jag helt klart skaffat en partner som ej spelar i min "liga". 

Anura:

om de kan vara med någon som inte spelar i samma ligga som dem själva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Många tjejer, tyvärr, är douchebags. Alltså, jag känner mig så olik många andra tjejer tankemässigt. Men om jag ska säga vad jag tycker så hade jag helt klart skaffat en partner som ej spelar i min "liga".

De sägs ju att killarna är douchebags och dumma i huvudet när de kommer till såna här frågor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är douchebags egentligen, bara hitta någon bra douchebag för dig. Du kommer hitta en vännen! Lätt för mig att säga kanske, men ge aldrig upp hoppet.

Anura:

De sägs ju att killarna är douchebags och dumma i huvudet när de kommer till såna här frågor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

om de kan vara med någon som inte spelar i samma ligga som dem själva?

True story. Jag hade en blåögd brud i parallellklassen som simmat i en fräsch genpool någonstans. Poängen är att hennes snubbe har fickorna fulla, men gömmer sig bakom ett vilt arabskägg.Självfallet är kärleken blind ibland Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Alla är douchebags egentligen, bara hitta någon bra douchebag för dig. Du kommer hitta en vännen! Lätt för mig att säga kanske, men ge aldrig upp hoppet.

ibland känns de som att jag ger upp då jag aldrig hittar min Laura Vandervoort.


   
SvaraCitera