Aviseringar
Rensa alla

Omodernt knulla

Ämnesstartare

time: Erigerad betyder inte bara stånd. Rullar ögonen

Icke!
Nu försöker du släta över ditt misstag. Du trodde att homo erectus gick runt med erigerad penis. Erkänn det. Du har lite snuskig fantasi bara.

SvaraCitera
time
 time

Pizza:

Icke!
Nu försöker du släta över ditt misstag. Du trodde att homo erectus gick runt med erigerad penis. Erkänn det. Du har lite snuskig fantasi bara.

Saknar de gamla roliga trollen...

SvaraCitera
Ämnesstartare

X.jpg

Nu försöker du åter smita. Erkänn omedelbart att du trodde att "homo erectus" antydde att de gick runt med erektion. Hur skulle det se ut. Skulle du vilja gå runt bland en massa apmänniskor med erektion?

SvaraCitera
reben

håller jättemkt med

SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Hur ska man föröka sig då?

Provrörsbefruktning

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stenad till döds:

Provrörsbefruktning

Insåg det typ 5 min efter

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: håller jättemkt med

Håller med mig? Eller? Jag hade för mig att du var sådan som knullade ganska mycket.

SvaraCitera
reben

Pizza:

Håller med mig? Eller? Jag hade för mig att du var sådan som knullade ganska mycket.

hade så varit fallet så kan jag väl fortf tycka att det är omodern grej

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är jätte skönt

SvaraCitera
PMR
 PMR

Ja och nej!

Ja, som i att det skulle varit bra om barn kom till på andra sätt. Kanske att man var tvungen att uppleva ett visst sinnesläge för att kunna utsöndra något ämne(nej, inte sperma) samtidigt som den andre parten gjorde detsamma - så att det blev någon form av samtycke till att båda vill ha barn och att man kunde få barn oavsett biologiskt kön. Sedan skulle man behöva ha alla konstiga möjliga kontaktytor samtidigt, för att inte "råka" bli på smällen. Och de som inte lyckas med dessa poser, så får det liksom nu finnas andra sätt att få/skaffa barn? 

Nej, som att det skulle finnas kvar. Men då endast i njutningssyfte!

SvaraCitera
mens
 mens

Pizza: Jag hade för mig att du var sådan som knullade ganska mycket.

Censur

SvaraCitera

PMR:
Ja och nej!

Ja, som i att det skulle varit bra om barn kom till på andra sätt. Kanske att man var tvungen att uppleva ett visst sinnesläge för att kunna utsöndra något ämne(nej, inte sperma) samtidigt som den andre parten gjorde detsamma - så att det blev någon form av samtycke till att båda vill ha barn och att man kunde få barn oavsett biologiskt kön. Sedan skulle man behöva ha alla konstiga möjliga kontaktytor samtidigt, för att inte "råka" bli på smällen. 

Det är så fiskar paras. 

nu vet alla det. kanske är fiskarna som är ett steg före..?

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: hade så varit fallet så kan jag väl fortf tycka att det är omodern grej

Jag skulle gärna vilja ha sex med dig Reben. Du ser het ut.

SvaraCitera
reben

Pizza:

Jag skulle gärna vilja ha sex med dig Reben. Du ser het ut.

tack, det var snällt sagt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sletet och omodernt? Det är väl knappast det det är frågan om utan de flesta (99,999%) knullar väl för njutningens skull. Hur många tror du raggar på krogen med fullt stånd eller med plaskblöt fitta och har barnaproduktion som enda tanke?

SvaraCitera