Aviseringar
Rensa alla

Onanitipstråden!!


Ämnesstartare

Tjena, jag tycker det hade varit lite kul att dela med sig av lite onanitips här på forumet Glad No shame, det är ju bara naturligtBlink själv brukar jag mest göra den gammla klassiska runken medans jag chattar med min pojkvän Söt Ibland när jag vill ha det lite extra skönt pillar jag i rumpan också Mycket glad Funderar på saker man kan stoppa upp i rumpan och på att öva DT Söt skriv gärna vad ni brukar göra och vad ni skulle vilja göra. Både killar och tjejer är välkomna Glatt skålande


   
Citera
Ämnesetiketter

Denna tråd kommer nog bli låst om 3,2,1.... 


   
SvaraCitera

Hhahaah omg


   
SvaraCitera
time
 time

rogernw:
Denna tråd kommer nog bli låst om 3,2,1.... 

Varför?


   
SvaraCitera

Bornthisway:
Tjena, jag tycker det hade varit lite kul att dela med sig av lite onanitips här på forumet Glad No shame, det är ju bara naturligtBlink själv brukar jag mest göra den gammla klassiska runken medans jag chattar med min pojkvän Söt Ibland när jag vill ha det lite extra skönt pillar jag i rumpan också Mycket glad Funderar på saker man kan stoppa upp i rumpan och på att öva DT Söt skriv gärna vad ni brukar göra och vad ni skulle vilja göra. Både killar och tjejer är välkomna Glatt skålande

Testa med en gurka


   
SvaraCitera

time:

Varför?

Tyckte det liknade trådar som redan finns.
Sen så läste jag fel från början och tolkade det som en kontaktannons också.. 


   
SvaraCitera
Kingen

time:

Varför?

Har det inte skapats tre eller fyra liknade? Glad


   
SvaraCitera

grgrgrggrrg.jpg


   
SvaraCitera

rgrgrgrgr.jpg


   
SvaraCitera

S3ON: barpall

VAA


   
SvaraCitera

Kingen:

Har det inte skapats tre eller fyra liknade? Glad

Precis vad jag tänkte på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Precis vad jag tänkte på!

haha om det var en kontaktannons hade det väl inte stått om onani 😉 snarare sex 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
grgrgrggrrg.jpg

HAHA 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Testa med en gurka

bra grejer det där :3


   
SvaraCitera

OMG

RXstZer-1.jpg

:D:D:D:D:D 


   
SvaraCitera