Aviseringar
Rensa alla

oskuld?


Ämnesstartare

har en liten fråga kring oskulden, jo jag hade nämligen sex med en kille i vintras & nu tänker ni "då är väl inte du oskuld?" det roliga är att jag vet inte om jag är oskuld eller inte :/ har ju haft kuk i mig, men vi hade inte "fullbordat" sex. alltid varit den som är rädd för att förlora oskulden, så jag sa till honom att han inte fick köra in den för långt så jag verkligen får ont. ville lixom bara känna hur det kändes å ha en kuk där inne, & det är nu alla säger "har du haft kuk i dig är du inte oskuld längre!". han har ju lixom bara varit i öppningen & kört in å ut ca 10 ggr.. hade jag träffat en kille nu hade jag sagt att jag är oskuld, & förklarat att jag inte har haft fullbordat sex. det är ju lixom inte så att jag har haft  fullbordat sex & det bara är att komma å trycka in den, för när jag hade kuk i mig gick den inte tillräckligt långt in.
har ju inte upplevt att förlora oskulden helt, så jag kan ha riktigt sex utan att det gör ont första gången. asså detta är helt fucked up, förstår om ingen fattar vad jag menar. jag blir själv otroligt förvirrad, varje gång någon frågar om jag är oskuld säger jag att jag är det men ändå inte. & det är ju då alla frågar "antingen har du haft sex eller inte" men jag har ju inte förlorat oskulden helt, jag har ju bara haft kuk i öppningen. detta är så komplicerat haha 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

bestäm själv vad du kategoriserar dig som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte oskuld om du har fått den i dig, enligt mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
bestäm själv vad du kategoriserar dig som

grejen är det att han jag hade sex med med går runt å säger till alla att han har spräckt mig & att jag inte är oskuld.. men det har han verkligen inte gjort, går även runt å säger att jag gav han klamydia när vi hade skydd, samt hade jag aldrig haft sex innan. så förstår inte riktigt vad han håller på med, han blir även lack när jag säger att jag är oskuld. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan välja själv, det spelar ingen roll. Oskuld är ju bara ett ord, inget du behöver lägga så mycket energi på.


   
SvaraCitera

Champagnemamii: så jag kan ha riktigt sex utan att det gör ont första gången. 

Så behöver det ju inte vara. 


   
SvaraCitera

Enligt mig har du haft sex, sedan tar du det som du vill =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Champagnemamii: det roliga är att jag vet inte om jag är oskuld eller inte :/ har ju haft kuk i mig, men vi hade inte "fullbordat" sex.

Begreppet är urlöjligt, finns massvis med förklaringar eller rättare sagt; en massa olika försök att definiera ordets betydelse. I slutändan är det du som bestämmer, alltid du! 


   
SvaraCitera
Berit

Är du ordentligt våt så gjör det inte ont. Och du ska absolut inte ha sex om det gör ont. Förspel är viktigt


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Du är inte oskuld om du har fått den i dig, enligt mig. 

Rätt


   
SvaraCitera

Berit:
Är du ordentligt våt så gjör det inte ont. Och du ska absolut inte ha sex om det gör ont. Förspel är viktigt

i know right


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar väl ingen roll vad man kallar det för, och du vet ju vad du ska säga om du får pojkvän enligt dig. Inget att oroa sig över 


   
SvaraCitera

Håller med Axelinaaas. 

I övrigt finns nog ingen klar definition, men har man varit fysiskt intim med någon med ens könsorgan tycker jag att det räcker som definition för sex. 


   
SvaraCitera