Aviseringar
Rensa alla

Otrohetsdrama!


Ämnesstartare

http://www.familjeliv.se/Forum-9-202/m71419347-71.html  det här är så plågsamt, spännande och hemskt att följa.

Det här gjorde extra ont att läsa 

5865.png
"Lämna henne och mig/honom ifred!" gör så ont när man inte gjort något fel alls... 🙁 det är ju TS som lider mest, tycker så himla synd om henne.

Har stött på liknande idioter men blir ändå chockad. Vad tycker ni om det här?! 


   
Citera
Ämnesstartare

har inte läst tråd pga familjeliv, inte bra för mitt blodtryck. men utifrån det som skrivits i den här tråden så är det väl inte synd om henne. hon är väl något av ett rövhål om hon tycker att det är en dålig grej att hennes partner hittat någon denne älskar och är lycklig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligare att läsa om otrogna tjejer med tanke på att karlar ÄR svin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: hon är väl något av ett rövhål om hon tycker att det är en dålig grej att hennes partner hittat någon denne älskar och är lycklig med.

Visste att du skulle skriva så!!! Väntade på dig faktiskt.
Kan tillägga att han är ett as för att han inte verkar bry sig om att hon är sårad och att hans son saknar honom/sin pappa.

Min åsikt, som svar till dig, är att pappan kunde tagit sig ur sitt förhållande med TS innan han satte på dagisfröken. Det lustiga är att otrogna personer vet att den de bedrar inte är ok med situationen, ändå fortsätter de. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Roligare att läsa om otrogna tjejer med tanke på att karlar ÄR svin!

Inget av det är roligt eller alltför positivt stimulerande att ta del av 🙁 tråkigt att någon hellre kör in kuken i en främling än sitter hemma med sin familj. Är sex så viktigt/dominerande? Han har ju tre hål hemmaGråter🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Inget av det är roligt eller alltför positivt stimulerande att ta del av 🙁 tråkigt att någon hellre kör in kuken i en främling än sitter hemma med sin familj. Är sex så viktigt? Han har ju tre hål hemmaGråter🙁

Varför lita tre hål när man kan lira sex? 😉
Dubbelmening det där..Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Varför lita tre hål när man kan lira sex? 😉

Va? Han kan ju ha sex med de tre hålen hemma, menade jag. Eller, i värsta fall kanske, med sin hand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejmen okej då, jag ska ju ändå gänga mig snart, då måste jag lära mig vara pk. Usch för den där karln! Hoppas hans bollar ramlar av en dag av allt doppande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: jag ska ju ändå gänga mig snart

Vad menar du

Stekaren: k. Usch för den där karln! Hoppas hans bollar ramlar av en dag av allt doppande!

blä & ja, kanske det :((((( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur orkar man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha välkommen till min släkt. 
alla beter sig typ sådär och jag har helt slutat bry mig pga större energibov finns inte.
så jävla fult dock när de låter det gå ut över barn osv. en släkting till mig tog med sig sin unge till hans kk så fick han sitta och vänta ute i vardagsrummet medan de hade sex. sedan åkte de hem till frun/mamman och åt middag 😀 
mysigt osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vad menar du
blä & ja, kanske det :((((( 

Att jag ska gänga mig och överlämna alfarollen till kommande generationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: hur orkar man

Läsa allt, menar du?

koalan: en släkting till mig tog med sig sin unge till hans kk så fick han sitta och vänta ute i vardagsrummet medan de hade sex.

Shockeradseriöst? Är din släkting mentalt frisk? Menar inget illa, undrar faktiskt

Stekaren: Att jag ska gänga mig och överlämna alfarollen till kommande generationer.

Jaha men trodde du redan var "pk", iaf i den här frågan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: seriöst? Är din släkting mentalt frisk? Menar inget illa, undrar faktiskt

förmodligen inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: förmodligen inte.

Ledsen mår illa när sex blandas in i vardagen För mkt, på ett konstigt sätt. Om det är typ "fysisk kärlek" så är det ok men typ sex...... Jag vet inte, det är så obehagligt på ngt sätt. Respektlöst av föräldrar att ha sex istället för att ta hand om barn osv.

det är ju inte föda, även om man kan må bra av det (sex). åh...


   
SvaraCitera