isola:
Folk som badar i parfym borde få den konfiskerad. Det är ett rätt vanligt fenomen bland unga invandrarkillar. Man känner på lukten om någon badare har varit i närheten en lång stund efter. Bra om man tappar bort en sådan vän iof så man kan följa luktspåret.
Gamla tanter också. Finns ingen äckligare lukt än kärringparfym.
Har även några kändisparfymer som jag aldrig använder. Typ brittans spears, beyonces och ralph laurens
Tula: Är så sjukt trött på one million. Vart man än befinner sig så är det alltid någon som har den på sig Ledsen Den och en dieselparfym som jag inte vet vad den heter. Tror det är en flaska i form av en knuten näve
Diesel - fuel for life tror jag den heter, håller med. Alla har den, eller Paco robbano one million eller aqua di gio.
Timmmmmmmmmm: Diesel - fuel for life tror jag den heter, håller med. Alla har den, eller Paco robbano one million eller aqua di gio.
Man borde blir avskräckt så fort man ser att parfymen ligger på topplistan
Folk har rent allmänt riktigt dålig parfymsmak
mvh doftkonnässören
Tula: Man borde blir avskräckt så fort man ser att parfymen ligger på topplistan Ledsen Folk har rent allmänt riktigt dålig parfymsmak
mvh doftkonnässören
Håller inte med dig, tycker inte de doftar illa. Men eftersom de är så vanliga så blir det inga personliga dofter, jag gillar parfymer som man kopplar till en viss specifik person. Dvs när en tjej som varit med mig ex. känner Cacharel amor pour homme så kopplar hon den lukten till mig. 
Timmmmmmmmmm: Dvs när en tjej som varit med mig ex. känner Cacharel amor pour homme så kopplar hon den lukten till mig.
Det är ju så det ska vara. Det suger när man träffat en kille ett tag och sen känner "hans doft" överallt.
Jag får huvudvärk av parfym.
Victorias Secret har de bästa body misten! Har ganska varierat, t.ex. så har jag Pink Friday av Nicki Minaj som luktar ganska sött, men har även Ralph Lauren nr 2 som inte luktar sött men ändå HIMMELSK! Funderar på att införskaffa mig Sí från Armani

en svag blomdoft av sommaräng. realistisk blomdoft som inte luktar starkt eller för sött utan har vaniljundertoner.
snoret:
brukar ha vaniljdoftande parfymer av olika slag, oftast. älskar vanilj. bara fått positiv respons. alla snubbar som varit i närheten av mig då jag haft en sådan parfym har jämt ba "mmmmmmmm du luktar så gooooootttttttt" och många vänner har också påpekat det
som denna
anser dock denna vara lite för söt och dominant
vilken använder du?
ceka92: vilken använder du?
ok nu använder inte jag damparfym, men min syrra har en skitbillig vaniljparfy ifrån Coop eller ICA som luktar sjukt gott/starkt vanilj. FYI.
Blåa britney spears parfymen luktar oändligt gott 🙂
ok nu använder inte jag damparfym, men min syrra har en skitbillig vaniljparfy ifrån Coop eller ICA som luktar sjukt gott/starkt vanilj. FYI.
det bästa med just beauty är att den inte är dominant utan mer finns där lite svagt, en citrusaktig blomdoft med ton av dov vanilj som är väldigt fräsch(av citrusen och svag blomdoft) och passar till vardags. ingen som gör att man tänker "nej, jag orkar inte känna lukten" idag.

Har denna från Body shop sen några månader tillbaka, så goooood. Sniffa på den på stan nån gång så får ni en bit av den förträffliga Bell.
ceka92:
som denna
anser dock denna vara lite för söt och dominantvilken använder du?
mm den är god! men ja, lite för söt kanske. jag använder mest vanilla body mist från The Body Shop faktiskt, den är asnice.