Aviseringar
Rensa alla

ply

Ämnesstartare

korsitaket:

tack. var det så svårt

(:

SvaraCitera
Ämnesstartare

det var så längesen jag fick en tråd tillägnad mig. uppmärksamheten och bekräftelsen är överväldigande. det känns lite sorgligt att den dör nu.

SvaraCitera
mynona

hur många gånger har du fått trådar tillägnade dig själv? 

SvaraCitera

Någon som har anmält tråden än eller är det bara jag som tkr att den bryter mot reg

SvaraCitera

Jaejoong_popcorn.gif

SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

nej eftersom jag frågar vem hon var innan och pajasen beter sig drygt så vill liksom veta... inte förtjust i dryghet av randoms utan anledning till dryghet så därför är hon nån från förr 

Du är ju drtg mot folk hela tid1 sj, du har rätt att vara men inte andra?

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
hur många gånger har du fått trådar tillägnade dig själv? 

oj, fler än man kan räkna på två händer tror jag. så går det när man har för lite ordentliga saker för sig i alldeles för många år.

SvaraCitera
mynona

ply:

oj, fler än man kan räkna på två händer tror jag. så går det när man har för lite ordentliga saker för sig i alldeles för många år.

jag har fått tre! föder det inte i någon mån egot ändå? även i de fall de är negativa

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jag har fått tre! föder det inte i någon mån egot ändå? även i de fall de är negativa

"ändå"? är det inte en självklarhet? men det gör mig nog mest medveten om hur mycket tid som har lagts här.

SvaraCitera
reben

vill oxo ha tråd

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vill oxo ha tråd

http://ungdomar.se/forum/thread/reben-ett

SvaraCitera
reben

ply:

http://ungdomar.se/forum/thread/reben-ett

åh va gullig du e den kmr sjunka dirr <3

SvaraCitera

om du inte själv är en random borde det säga sig självt vem ply är.
Sover

korsitaket:

nej eftersom jag frågar vem hon var innan och pajasen beter sig drygt så vill liksom veta... inte förtjust i dryghet av randoms utan anledning till dryghet så därför är hon nån från förr 

SvaraCitera

ply:
ply supply supply and demand slapping a dinosaur paddan med ny puls pannkaka väggen sarkasm sarkasmen saturn nykterist SKRYT INTE gigantiskkul jag kommer inte ihåg fler

skepparkrans :PPppPPppPPP

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

skepparkrans :PPppPPppPPP

haha just det, ett av de bättre ändå. jisses vad min fantasi suger.

SvaraCitera