superpojken:
Kom ihåg att collecta dina Cash när du tar över gym. Fick reda på det idag, gått miste om det tidigare
åh hade faktiskt lite tur o satt o kollade runt lite i menyerna precis efter att jag tagit över o klickade på skölden 
men det är ganska fattigt me information i det här spelet
Dåligt spel. Det är ett faktum.
ne 🙁
Fick lite ångest idag över att jag tjuvlyssnade på några ungdomar när jag var på väg hem och gick förbi butiken. "Asså, va beredd på hoppa in när vi lvlat upp"
O ja ba gick iväg en liten bit och hoppade in i deras gym så fort det öppnades upp en plats o sen hör jag hur ena typ "VEM FAN E xxxxxxxxxxxx"

Är lite mer old school (som alltid) och har en pokémonkudde ist för spelet 🙁
Har givetvis pokémonspel från forna dar
go ahead ladies, you may touch me
Jo behappyok! Det vore roligt om alla hade samma möjlighet att spela, bara för att man inte bor i ett tätt samhälle så kan man inte spela det =/ Det tycker jag är riktigt dålig stil och att de inte har tänkt på det att så många inte kan spela det när de skapar ett spel. Men ja, det är roligt för er som bor i större samhällen =)
Crysilis:
Jo behappyok! Det vore roligt om alla hade samma möjlighet att spela, bara för att man inte bor i ett tätt samhälle så kan man inte spela det =/ Det tycker jag är riktigt dålig stil och att de inte har tänkt på det att så många inte kan spela det när de skapar ett spel. Men ja, det är roligt för er som bor i större samhällen =)
🙁 fast dom täcker typ asmånga länder
kanske de kmr me tidn
e iaf en fett bra anledning te att flytta oxo 
om spelet gnäller på att man har fullt med items hela tiden, och man levlar, belönas man inte med grejer då?
bitter:
om spelet gnäller på att man har fullt med items hela tiden, och man levlar, belönas man inte med grejer då?
Om ryggsäcken är full får du gallra bort sånt som du inte behöver till förmån för det du faktiskt vill ha.
Armagedon:
Om ryggsäcken är full får du gallra bort sånt som du inte behöver till förmån för det du faktiskt vill ha.
det var inte frågan
Arma ger svar om livet
hur ska man veta vad man vill ha kvar när man inte ens har börjat slåss om gym än, har en miljon potions som jag inte vet hur bra de är att ha.
Vanliga potions? Dumpa en del, gäller även revives
Det kommer ändå vara väldigt svårt att ta över och hålla gyms vid låga lvls