Sandra: interör
- Vad är du intresserad av Sandra?
. Ja lite av varje men jag hatar verkligen rör, står ut med vad som helst men fan interör!
. Ja lite av varje men jag hatar verkligen rör, står ut med vad som helst men fan interör!

haha, ja inte rör i alla fall. interiör skulle det stå 
Sandra:
haha, ja inte rör i alla fall. interiör skulle det stå
Ja, borde vi inte alla ha rövar som avatarer förövrigt?
Hej jag är Filip å fyller 15 om några månader. Bor hemma med mamma å pappa å ja ska studera till värdepappersmäklare när ja börjar gymnasiet.
Vill göra: åka London eye på natten med min partner (om ja hittar nån)
Vill inte göra: Hoppa bungy jump. (ja föddes med hjälp av ett trasigt gummi å ja vill inte dö med hjälp av ett)
Det bästa med UM: nice place med goa personer 😀
UMare jag träffat irl: 1
Bor: göteborg
Tack för mig 
Filixpx: å ja ska studera till värdepappersmäklare när ja börjar gymnasiet.
What fresh hell is this?
Cutenessoverload: Politik: Är 14 så håller inte på med politik
man kan "hålla på" med politik även fast man är 14 bast 
kachin:
man kan "hålla på" med politik även fast man är 14 bast
Yes, men jag gör det inte... :$
Ålder: 20
Kön: kvinna
Bor: norr om stockohlm
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: arbetar som ansvarig på glassbar
Varför är du medlem på UM?: ser um och mitt riktiga som två olika liv, och det är trevligt att leva dubbelt.
Intressen: promenader, ensamfyllor, filosofi och mirakel.
Subkulturell tillhörighet: vackra enstöringarnas klubb, vi pratar inte med varandra utan sitter mest och är avundsjuka.
Klädstil: svart och fanatisk kring passform. bojkottar somliga modeller, men jag måste medge att jag kan se ut som en bohemsk hipster.
Politik: vänster, men bara tills jag börjar tjäna mycket.
UMare du känner IRL: ladysmurf, kablash och en mängd randoms som aldrig kom till hall of fame.
UMare du träffat IRL: jag börjar tro att jag träffat flest umare av alla umare. det vore ej otänkbart.
Varit på någon UM-träff? otroligt många.
Vill gå på en? jag vet ej, har en tendens att börjar hångla med en viss umare, och så kan vi inte ha det.
mrman: Ska köpa glass hos dig nån gång
wåpg du att jag accpeterade din vänförfrågan? det var väl snällt?