Aviseringar
Rensa alla

Serie tips...


Ämnesstartare

Jag har tittat klart på nästan alla serier jag har hållt på med nu ocj skulle vilja ha nån ny bra/spännande serie, det kan vara allt från kriminal till komedi till drama till skräck. Vilken är er favoritserie och vilken rekomenderar ny helst? Ett extra + om den finns på netflix.


   
Citera
Ämnesetiketter
seasaw

stranger things? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
stranger things

Såg trailern och tyckte den verka spännande men sket på mej i början och stängde av. Varför vet jag inte för jag älskar skräck:)


   
SvaraCitera

Kan du tänka dig att se på tecknade japanska serierCool?


   
SvaraCitera
seasaw

Snällasvara: Såg trailern och tyckte den verka spännande men sket på mej i början och stängde av. Varför vet jag inte för jag älskar skräck:)

ah Glad rekommenderar hurusom! och den finns på netflix


   
SvaraCitera

Synd att inte Förhäxad finns kvar, min favoritserie.. Tumme ned

Rekommenderar den till alla som gillar fantasy eller "serier med starka kvinnliga huvudkaraktäter". Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:

ah Glad rekommenderar hurusom! och den finns på netflix

🙂


   
SvaraCitera
Roloch

vikings


   
SvaraCitera

Några som jag har sett och gillat: Breaking Bad, Game of Thrones, Vikings, Better Call Saul

Några som jag har sett (delar av) och halvgillat/inte gillat, men som en hel del andra verkar gilla: Person of Interest, The Blacklist, The 100

Om du skulle vilja testa något nytt (anime) kan jag rekommendera Death Note, Steins;Gate och Attack on Titan


   
SvaraCitera

Welcome to Sweden & New Girl. Båda finns på Netflix 


   
SvaraCitera

Patriarkatet:
Kan du tänka dig att se på tecknade japanska serierCool?

dWY0BTMM.png


   
SvaraCitera

Titta på band of brother också the pacific


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

dWY0BTMM.png

Notera, jag ser inte på anime utan manime.


   
SvaraCitera

Gossip Girl, Bates Motel, Big mouth, Rick & Morty, The client list, Vampire diaries, Skam, Girl Boss, Riverdale, The 100, Penny Dreadful, American Horror Story, Lucifer, Pretty Little Liars, The walking dead, Sons of Anarchy, Jessica Jones, The arrow, The flash, Dynastin, Santa Clarita diet, 13 reasons why, Supernatural, Grimm, New girl, Modern Family, Prison Break, Orange is the new black, Stranger things, Scream, The crown, How to get away with murder, Hemlock Grove, Teen wolf, Narcos, Flickorna i växeln, Game of Thrones osv.


   
SvaraCitera