Aviseringar
Rensa alla

skriv de senaste du åt!!!!

röding

SvaraCitera

Asstriid:

Vadå nej? Det var det jag åt. Skeptisk

Jag tänkte på mig Rullar ögonen

SvaraCitera

Kanelbulle och leverpastejmacka, surdegspizza med mozzarella. 

SvaraCitera

Potatisgratäng, ryggbiff, rödvinssås o en proteinshake 

SvaraCitera

Käkade lite vildris som jag blandat med ruccola, körsbärstomater, äpple och gurka. Hade gryta till det. Var rätt smaskens.

SvaraCitera

Trodde jag åt coscos men det var risotto. Nu ÄLSKAR jag risotto och ska ha det varje dag med svamp!  Hjärta  

kan inte fota på jobbet tyvärr som jag gjorde på det förra. Pestoooo!!!!! Fick ingen vinegrätt Gråter Och igår åt jag bakad potatis med kyckling och CURRy som jag oxå kommer ta varje dag! Världens löjligaste sallad men tomaterna var goda trots den där kryddan på. Jag fick inget smör. -G
Attans vad mycket jag behöver gå med mätt mage. Det är inte kul. 
20190521_145505.jpg
20190522_090311.jpg

SvaraCitera

Crysilis:
Käkade lite vildris som jag blandat med ruccola, körsbärstomater, äpple och gurka. Hade gryta till det. Var rätt smaskens.

Jag gillar äpple sallad. Ser ut som gurksallad fast äpple. Mycket mildare än gurksalladen men det är nånting som är speciellt med smaken.

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag gillar äpple sallad. Ser ut som gurksallad fast äpple. Mycket mildare än gurksalladen men det är nånting som är speciellt med smaken.

Vitkålstrimlor med olivolja, persilade och rödäpple i bitar är gott som sallad.

SvaraCitera

SkeletonGirl:
Trodde jag åt coscos men det var risotto. Nu ÄLSKAR jag risotto och ska ha det varje dag med svamp!  Hjärta  

kan inte fota på jobbet tyvärr som jag gjorde på det förra. Pestoooo!!!!! Fick ingen vinegrätt Gråter Och igår åt jag bakad potatis med kyckling och CURRy som jag oxå kommer ta varje dag! Världens löjligaste sallad men tomaterna var goda trots den där kryddan på. Jag fick inget smör. -G
Attans vad mycket jag behöver gå med mätt mage. Det är inte kul. 
20190521_145505.jpg
20190522_090311.jpg

Varför kan du inte fota?
Javisst svamp-risotto är mumma!
Varför är salladen löjlig?

SvaraCitera

Crysilis:

Varför kan du inte fota?
Javisst svamp-risotto är mumma!
Varför är salladen löjlig?

På första bilden. Äter inte något av de än tomaterna. Hade kunnat va dressing till. Lite mer roliga färger. 
Jag har mobilen i skåpet gömd. Men alla andra använder mobilerna, jag vill inte ha den i byxfickan och finns ingen ficka på förklädena. Vi brukade lägga på lite rödlök oxå.

SvaraCitera

20190522_212608.jpg

Jag vill ha prinsesstårta och semla med. Lite glasyr på som en mazarin hade inte vart helt fel. Bagaren gav mig extra mycket kräm men jag tror hon ljög för hon sa det samtidigt som jag bad om det. Antagligen säger hon det till nästa bullälskare med. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabrulle

SvaraCitera

Rostad macka med smör

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pizza

SvaraCitera

20190526_145709.jpg

favorit fisken utan sås.

SvaraCitera