Aviseringar
Rensa alla

Skyldig knulla?

Ämnesstartare

Men om tjejen kåtar upp honom och sedan står och dansar naken över honom i sängen och skrålar "du får inte pippa, du får inte pippa"! 

Men om killen kåtar upp honom och sedan står och dansar naken över honom i sängen och skrålar "du får inte pippa, du får inte pippa"! 

Men om killen kåtar upp henne och sedan står och dansar naken över henne i sängen och skrålar "du får inte pippa, du får inte pippa"! 

Men om tjejen kåtar upp henne och sedan står och dansar naken över henne i sängen och skrålar "du får inte pippa, du får inte pippa"! 

Men om hen kåtar upp hen och sedan står och dansar naken över hen i sängen och skrålar "du får inte pippa, du får inte pippa"! 

känns bättre nu 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ett hångel kan väl vara trevligt utan att leda till samlag? Vakanske i inte betrakta det som två separata fenomen så kan man njuta av båda utan att behöva känna sig besviken när de inte kombinerasTardig

Klart man blir besviken om man i princip har "sex" utan penetrering men sen avbryter hen och går hen iväg. TS kanske inte bara menar hångel heller.

SvaraCitera
mynona

Manwhore: Klart man blir besviken om man i princip har "sex" utan penetrering men sen avbryter hen och går hen iväg. TS kanske inte bara menar hångel heller.

Jovisst, man får känna vad man vill, men det är väl självklart att sex ska vara ömsesidigt och man vinner på att betrakta det som skilda fenomen som ibland kan kombineras men inte behöver göra det, än att alltid se det som olika delar av en process som alltid ska ha samma mål, vad TS än menar: man kan lika gärna betrakta oralsex som ett enskilt fenomen än som bara ett steg i en process som ska sluta i penetrering, det förändrar inte poängen

SvaraCitera

Tycker inte det är tjejens skyldighet att se till att han får knulla bara för att hon gjort honom kåt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ett hångel kan väl vara trevligt utan att leda till samlag? Varför inte betrakta det som två separata fenomen så kan man njuta av båda utan att behöva känna sig besviken när de inte kombinerasTardig

Bra lösning. Fast min invändning var djupare en så. Jag menade bara att om man är kåt så vill man såklart knulla? Visst man kanske inte "förväntar sig" något, men trotts detta så är man kåt så är man? så att säga :PP

SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: Men förstår inte heller vitsen med att kåta upp honom och sedan dra, men det är ju en annan fråga.

För att hon kanske endast ville hångla eller ångrade sig?

Ni som röstar ja/kanske är helt vrickade. Ingen är någonsin skyldig att låta någon annan att göra någonting med ens kropp. Någonsin.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ni som röstar ja/kanske är helt vrickade. Ingen är någonsin skyldig att låta någon annan att göra någonting med ens kropp. Någonsin.

Är man skyldig att göra någonging någongång någonsin? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Är man skyldig att göra någonging någongång någonsin? 

Inte sexuellt, nej.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Inte sexuellt, nej.

Man är skyldig att göra det man vill göra enligt mig. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Man är skyldig att göra det man vill göra enligt mig. 

Nu talade vi ju inte om skyldigheter gentemot sig själv utan mot andra. Men ja, absolut ska man göra det man vill i den mån det är möjligt.

SvaraCitera
mynona

space: Bra lösning. Fast min invändning var djupare en så. Jag menade bara att om man är kåt så vill man såklart knulla? Visst man kanske inte "förväntar sig" något, men trotts detta så är man kåt så är man? så att säga :PP

Okej, men mitt uttalande var inte djupare än så. Det är väl inte självklart att man vill knulla om man är kåt dock? Det är däremot självklart att man vill få orgasm om man är kåt, men det kan man få på många fler sätt än att knulla, om man med knulla menar vaginal/analpenetration. Man kan ha sex på fler sätt än att knulla

SvaraCitera

Självklart inte.

Jag förstår inte varför man gör så om man inte själv vill knulla, men det är ju en annan sak.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ni som röstar ja/kanske är helt vrickade. Ingen är någonsin skyldig att låta någon annan att göra någonting med ens kropp. Någonsin.

Fast hon kan ju alltid hjälpa till att runka av honom. Hon kan sitta bakom honom i soffan och runka av honom och spruta i soffan. Lätt gjort.

SvaraCitera
Ämnesstartare

8488_loveyou: knulla

mynona: knulla

Skriv inte knulla om Isola är här. Hon blir chockad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Fast hon kan ju alltid hjälpa till att runka av honom. Hon kan sitta bakom honom i soffan och runka av honom och spruta i soffan. Lätt gjort.

Sluta trolla så jävla tråkigt.

SvaraCitera