zox: smakar i princip bara protein i sig självt. utblandat med sylt är det rätt decent. men såpass mäktigt att det är svårt att få ner
Blä, låter sådär men kanske är bra.
Liten plutt: Ät mycket och när du är mätt så ät lite till. funkade för mig ^^
Haha fast då sprängs ju magen typ. Fin avatar 
S3ON: godis, glass och snacks e gott
Glass är jag sugen på!
ennie: ätit 4 bananer och keso idag. typ 1/5 av vad jag brukar äta. blev jättemätt.
köpte vitaminer också... det var bra..
Ät mer! 🙂
Det känns som du hittar ursäkter till att inte behöva träna (jag är likadan) men bara gör det, gå ut och gå, cykla en runda, bara någonting som får igång matförbrukningen, då kommer du antagligen också att börja känna mer hunger.
FruLiten: Det känns som du hittar ursäkter till att inte behöva träna (jag är likadan) men bara gör det, gå ut och gå, cykla en runda, bara någonting som får igång matförbrukningen, då kommer du antagligen också att börja känna mer hunger.
Haha kanske lite
Men jag går mycket! Hela tiden typ, har 30 min till skola/stan och går dit ofta samtidigt som jag går med hunden varje dag. Saknar att löpa men flyttade i somras så har inte lika bra ställen, ursäkt ja men innan bodde jag perfekt vid en 3 km lång skogsrunda. Borde kanske gymma ibland men är pinsamt
också ursäkt men ah. Fast du har rätt 🙂
patrick bateman: Ät mer! 🙂
vad ska man äta då? är bara så o-hungrig. inget är gott. är inte sugen på nånting.
ennie: vad ska man äta då? är bara så o-hungrig. inget är gott. är inte sugen på nånting.
Lördagsgodis!
är tjock och trivs med det?
ditt bästa jag: är tjock och trivs med det?
Var det en fråga eller påstående? Ser ut som ett påstående men frågetecknet förvirrar mig 
ennie: nej usch
Gott ju! Choklad, godis, glass, chips, pizza! 🙂
S3ON: ÄT!
Köpte det förut!!!!
Ge fan i att äta sötsaker.
Börja träna.
10 Sets 8 reps i varje övning och gör fyra övningar varje pass.
Dag1: Ben
Dag2: Armar/Axlar
Dag3: Vila
Dag4: Bröst/Rygg
Dag5: Vila
Då jävlar kommer du äta, eller svälta ihjäl.
patrick bateman:
MmmmmmmmmmmmmmmmDitt schema lät jobbigt 🙁
Börja lite mjukare, käkar du inte vitamintabletter så gör det, det är som natt och dag.
När du börjar se resultaten av träningen så kommer du absolut inte vilja skippa varken en måltid eller ett gympass.
GraGo: Börja lite mjukare, käkar du inte vitamintabletter så gör det, det är som natt och dag.
När du börjar se resultaten av träningen så kommer du absolut inte vilja skippa varken en måltid eller ett gympass.
Köpte massa sådana idag. Finns det inte typ protein tabletter/pulver eller så med? Kan ju hoppas, haha.
Vad är det du har gjort?
Äter du inte tillräckligt pojk?

patrick bateman:
Köpte massa sådana idag. Finns det inte typ protein tabletter/pulver eller så med? Kan ju hoppas, haha.
Jorå, proteinpulver finns.Dock lite dyrt för mig som är för ung för att jobba heltid.